کد خبر: 35036 A

گفته‌های ضد و نقیض درباره درگیری علیرضا افتخاری

گفته‌های ضد و نقیض درباره درگیری علیرضا افتخاری

در حالی علیرضا افتخاری اعلام کرد که در حادثه امروز مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که معاون فرماندار بوئین زهرا می‌گوید صدمه‌ای به این خواننده و خودروی او وارد نشده است.

ایران آرت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوئین زهرا حمله و آسیب به خودروی علیرضا افتخاری خواننده کشور در جاده ساوه بویین زهرا را توسط عده‌ای ناشناس تکذیب کرد.

مصطفی آقاعلی معاون فرماندار بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حمله به خودروی علیرضا افتخاری توسط اشخاص ناشناس بیان کرد: بنا بر اخبار واصله از نیروی انتظامی در ساعت 13:30 امروز -دوشنبه 9 اردیبهشت ماه- دقیقه امروز در جاده بوئین‌زهرا -ساوه یک دستگاه خودوری تویوتای کمری، به رانندگی علیرضا افتخاری خواننده کشور از یک خودروی سواری ریو به رانندگی حسن افشار از سمت راست   سبقت می گیرد که این امر موجب اعتراض راننده ریو می شود.

وی گفت: بعد از طی سه کیلومتر و مسیر سه راهی آراسنج، راننده تویوتای کمری با خودروی خود جلوی خودروی ریو پیچیده و درگیری لفظی بین دو راننده شکل می‌گیرد که بعد از تجمع مردم و تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس با حضور نیروی انتظامی مشاجره لفظی دو طرف خاتمه می پذیرد.

آقاعلی اظهار کرد: در این مشاجره هیچ گونه صدمه به خودروی دوطرف و راننده‌ها وارد نمی شود و اهالی تجمع کننده نیز به محض شناخت این خواننده  با احترام با وی برخورد می کنند.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس استان قزوین نیز  در این باره توضیحاتی  داد که بخشی از آن به این شرح است: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، علیرضا افتخاری ساعت 13:30 پس از اتمام برنامه کنسرت خود در شهرستان تاکستان حین برگشت به سمت تهران از سمت راست خودرو سواری ریو سبقت گرفته که این امر مورد اعتراض قرار می گیرد.

پس از توقف خودروها، طرفین با یکدیگر درگیر شده که در این هنگام ضربه ای از سوی یکی از طرفین دعوا به صورت این خواننده کشورمان اصابت می کند که این امر به مصدومیت جزئی در ناحیه صورت وی، منجر می‌شود.

پس از این اتفاق، با حضور پلیس در محل درگیری و نیز اظهار رضایت طرفین، نزاع خاتمه می یابد.

اما مدیر برنامه‌های علیرضا افتخاری، جزئیات حمله به این خواننده موسیقی سنتی را طور دیگری تشریح می‌کند.

علی عزیزی ضمن تأیید خبر مورد ضرب و شتم قرار گرفتن این هنرمند از سوی حمله اشرار به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «متاسفانه در مسیر بازگشت از ساوه بودیم که ۱۰ نفر از اشرار به ماشین ما حمله کردند و آقای افتخاری را مورد ضرب و شتم قرار دادند. خوشبختانه آقای افتخاری تنها نبود و توانستیم تا حدودی آن‌ها را از خود دور کنیم.»

وی در ادامه درباره حضور نیروی انتظامی و پیگیری‌ قانونی این ماجرا گفت: «همان موقع با ۱۱۰ تماس گرفتیم و پلیس به محل حادثه آمد. شکایت‌نامه هم تنظیم شد و ما شکایت را پیگیری می‌کنیم.»

عزیزی درباره روند درمان و وضعیت جسمانی علیرضا افتخاری گفت: «چشم و صورت آقای افتخاری صدمه دیده است. به خاطر ضرباتی که به او وارد شد، ساعاتی بستری شدند. الحمدلله الان حال‌شان بهتر است و مشکل خاصی ندارند.»

علیرضا افتخاری موسیقی ایرانی خواننده معروف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین