کد خبر: 35029 A

همکاری دوباره لیدی گاگا و بردلی کوپر

همکاری دوباره لیدی گاگا و بردلی کوپر

بردلی کوپر ستاره هالیوود از تمایلش برای اجرای یک کار مشترک دیگر با لیدی گاگا خبر داد.

ایران آرت: ماه‌ها بعد از اکران فیلم "ستاره‌ای متولد شده است"، بردلی کوپر در یک برنامه تلویزیونی از علاقه خود برای اجرای یک برنامه مشترک با لیدی گاگا سخن گفت.

به نقل سی‌ان‌ان، بردلی کوپر ستاره هالیوود از تمایلش برای اجرای یک کار مشترک دیگر با لیدی گاگا خبر داد.

آنطور که صبا نوشته، بردلی کوپر که چندی پیش در فیلم "ستاره‌ای متولد شده‌ است" (۲۰۱۸) با لیدی گاگا هم‌بازی بود، در برنامه‌ای در شوی "الن دی‌جنرس" فاش کرد که علاقه‌مند به اجرای یک کار مشترک دیگر با این خواننده و بازیگر آمریکایی است.

کوپر گفت: به نظرم خیلی باحال می‌شود اگر مثلا شبی یک دور فیلمنامه‌خوانی زنده داشته باشیم و همه آهنگ‌های فیلم را در جایی مانند آمفی‌تئاتر رو باز هالیوودبول اجرا کنیم.

کوپر خاطرنشان کرد حمایت گاگا باعث شد استرس او را فرانگیرد. او گفت: من به سختی کار کردم و لیدی گاگا بسیار حمایتگر بود. من خواننده نیستم و تا قبل از این فیلم نخوانده بودم. واقعا دیوانه‌وار بود اما این نشان می‌دهد اگر به سختی کار کنی و حمایت آدم‌های اطرافت را داشته باشی، می‌توانی کارهایی انجام دهی که حتی رویای امکان‌پذیر بودن آن را هم نداشتی.

داستان عاشقانه فیلم و حواشی بعد از آن و در نهایت اجرای مشترک این دو نفر در مراسم اسکار بسیاری از طرفداران آن‌ها را به خیال وجود یک رابطه واقعی میان این دو ستاره محبوب هیجان‌زده کرد، اما این گمان چندان به طول نینجامید و لیدی گاگا در مصاحبه‌ای توضیح داد که بین این دو نفر چیزی فراتر از یک رابطه دوستانه بین دو هم‌بازی وجود ندارد.

لیدی گاگا بردلی کوپر ستاره ای متولد شده است ستاره ای متولد می شود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین