کد خبر: 34670 A

چند هزار عکس یادگاری با خواننده پاپ

چند هزار عکس یادگاری با خواننده پاپ

فرزاد فرخ که در آستانه برگزاری نخستین کنسرت‌هایش در تهران قرار دارد، در آخر هفته گذشته با هوادارانش دیدار داشت.

ایران آرت: فرزاد فرخ خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان که این روزها بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته، برای روز 29 فروردین 1398 با هوادارانش وعده کرده بود تا در بام‌لند دیدار کنند. از ساعت 18:00 سیل هواداران این خواننده به سمت بام‌لند آمدند. همین مسئله موجب ترافیک و شلوغی بسیاری در این منطقه شد.

بسیاری از هواداران این خواننده توانستند وارد سالنی شوند که سرپوشیده نبود و سکوها و فضایی زیبا داشت. این هواداران در هوایی بهاری و مطبوع، بر روی سکوها نشستند تا فرزاد فرخ به دیدارشان آمد.

به علت محدودیت فضا، بسیاری از هواداران هم پشت در ماندند.

فرزاد فرخ که در آستانه برگزاری نخستین کنسرت رسمی‌اش در تهران قرار دارد، در این دیدار سه قطعه از مهمترین آثارش را با هوادارانش همخوانی کرد.

پس از این همخوانی‌ها، نوبت به عکس‌های یادگاری رسید. مسئولان برگزاری این مراسم همه چیز را مهیا کرده بودند تا تمام هوادارانِ فرخ بتوانند با این خواننده عکس یادگاری داشته باشند.

چند ساعت طول کشید تا تمام هواداران این خواننده جوان توانستند در محیطی آرام و با خیالی آسوده، با خواننده محبوبشان عکس یادگاری بگیرند. در میان هواداران این خواننده افرادی از تمام اقشار دیده میشد. نوجوانان بسیاری همراه با خانواده‌هایشان آمده بودند. جوانان بسیاری هم حضور داشتند که در بیشتر اوقات در حال زمزمه‌ی آثار فرخ بودند. جالب اینکه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی هم بودند که همراه با نوه‌هایشان با فرزاد فرخ عکس یادگاری گرفتند.

این نخستین بار است که این حجم از هواداران برای دیدار با خواننده‌ای دور هم جمع می‌شوند که تا کنون کنسرت رسمی در تهران نداشته است.

بلیت‌فروشی کنسرت فرزاد فرخ برای هفتم اردیبهشت در دو سانس، چندی پیش آغاز شد که تمام این بلیت‌ها در زمان کوتاهی به فروش رفت. به همین دلیل این اجرا برای روز هشتم اردیبهشت تمدید شد که بلیت‌های این روز هم رو به اتمام است.

به این ترتیب فرزاد فرخ در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت 1398 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برای چهار سانس به صحنه می‌رود.

 

موسیقی پاپ خواننده پاپ فرزاد فرخ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین