کد خبر: 34358 A

موزیسین‌هایی که برای سیل‌زدگان پیشقدم شدند

موزیسین‌هایی که برای سیل‌زدگان پیشقدم شدند

کیهان کلهر، شهرام ناظری و وحید تاج از جمله موزیسین‌هایی هستند که کنسرت‌هایی را به نفع مردم آسیب‌دیده سیل‌های اخیر برگزار می‌کنند.

ایران آرت: هنوز از موجی که در حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه در میان هنرمندان موسیقی به راه افتاده بود، برای سیل‌زدگان گلستان، لرستان و خوزستان خبری نیست و جز کیهان کلهر، شهرام ناظری و وحید تاج تقریبا فرد شاخص دیگری برای این کار اعلام آمادگی نکرده است.

به گزارش ایران‌آرت، روزنامه شهروند نوشت: شهرام ناظری اعلام کرده است که روز دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم کنسرت خیریه‌ای را به نفع سیل‌زدگان کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند. وحید تاج، خواننده دیگری است که گفته عواید یکی از اجراهای اردیبهشت‌ماه خود را به سیل‌زدگان اختصاص می‌دهد. این کنسرت ١١ اردیبهشت‌ماه امسال همراه گروه طریقت در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

چند روز قبل هم از سوی کیهان کلهر اعلام شد که بخشی از عواید فروش کنسرت شهر خاموش که در فروردین‌ماه برگزار خواهد شد را روانه استان گلستان می‌کند، بنابراین کسانی که در اسفندماه اقدام به خرید بلیت کرده بودند، در این کار خیر با کیهان کلهر سهیم هستند.

البته خسارت سیل هنوز به‌طور کامل ارزیابی نشده است اما تاکنون حدود ٤‌هزار‌میلیارد تومان به استان خوزستان خسارت وارد شده است که پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده افزایش پیدا کند.گزارش‌ها حاکی از آن است که سیل لرستان نیز  بیش از ١٥‌هزار‌میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشته است. ‌

سال ٩٦ بعد از زلزله ویرانگر کرمانشاه خیلی از هنرمندان موسیقی ازجمله شهرام ناظری، گروه کامکارها، نزهت امیری، صدیق تعریف، گروه روژان و گروه نغمه باران و... به نفع مردم آسیب‌دیده کنسرت برگزار کردند و احتمالا در روزهای آینده افراد و گروه‌های بیشتری برای حمایت از مردم سیل‌زده پاپیش خواهند گذاشت.

 

شهرام ناظری کیهان کلهر وحید تاج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین