کد خبر: 33968 A

کنسرت رایگان رستاک در قلب تهران

کنسرت رایگان رستاک در قلب تهران

کنسرت گروه رستاک در میدان مشق برگزار شد و در میان جمعیت کثیر دوستداران با استقبال فراوان مردم همراه شد.

ایران آرت: گروه موسیقى رستاک روز جمعه ٩ فروردین در میدان مشق روى صحنه رفت و براى گردشگران و تهرانی‌هاى علاقه‌مند اجرا کرد. نیما کرمى که مجرى این برنامه بود با تشکر از على‌محمد سعادتى شهردار منطقه ١٢ براى برگزارى برنامه‌هاى نوروزى شاد؛ گفت: ما الان در قلب طهران نفس مى‌کشیم. قلب تپنده‌اى که تاریخ این شهر پر قدمت را درون خود حفظ کرده است.

کرمى در ادامه از رسول نجفیان مهمان ویژه برنامه دعوت که روى صحنه بیاید. نجفیان نیز با ابراز خرسندى از اجراى برنامه مفرحى مثل کنسرت در میدان مشق بیان داشت: امیدوارم تهران قدیم بیشتر از این مورد توجه قرار بگیرد و با چنین برنامه‌هایى هم براى تهرانى‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و هم هموطنان دیگر شهرها براى آشنایى با پایتخت بیایند.

به گزارش فارس، گروه رستاک کنسرت خود را با یک قطعه گیلکى که از آلبوم «سورناى نوروز» انتخاب شده بود، آغاز کرد. سیامک سپهرى سرپرست گروه رستاک با تبریک سال نو بیان کرد این قطعه نوروزی پیش درآمدى بود که به مناسبت سال نو اجرا شد.

قطعه دوم از منظومه «رعنا» متعلق به منطقه لشکان گیلان انتخاب گروه رستاک بود. وى در توضیح این قطعه گفت: این آهنگ معرف بسیارى از آداب و رسوم خطه گیلان است.

در ادامه قطعات کردى، لرى، بوشهری و... از نواحى مختلف توسط گروه رستاک اجرا شد و مورد استقبال مردم حاضر قرار گرفت.

این کنسرت در میدان مشق باغ ملى ساعت ١٥ به صورت رایگان برگزار شد.

 

رستاک گروه رستاک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین