کد خبر: 33840 A

دفاع عجیب باربرا استرایسند از مایکل جکسون/ خانم خواننده مجبور به عذرخواهی شد

دفاع عجیب باربرا استرایسند از مایکل جکسون/ خانم خواننده مجبور به عذرخواهی شد

باربرا استرایسند پس از آنکه صحبت هایش درباره مستند جنجالی مربوط به مایکل جکسون با واکنش های زیادی مواجه شد در بیانیه ای از اینکه انتخاب واژه هایش موجب ناراحتی و سوتفاهم شد، عذرخواهی کرد.

ایران آرت: باربرا استرایسند بازیگر و خواننده اسطوره ای آمریکایی روز جمعه ۲۲ مارس در مصاحبه با تایمز گفت که اتهامات مطرح شده به مستند جنجالی «ترک نورلند» را که درباره مایکل جکسون است، باور دارد و البته اظهار کرد که قربانیان این اتهام به زندگی عادی شان برگشته اند و مایکل جکسون آنها را نکشته است.

مستند «ترک نورلند» روایت دو مرد به نام های وید رابسون و جیمز سیف‌چاک است که گفته اند از سوی مایکل جکسون بین سنین ۷ تا ۱۰ سالگی صدها بار مورد تعرض قرار گرفته اند.

به گزارش صبا به نقل از بی‌بی‌سی، بازیگر برنده جوایز گرمی و اسکار درباره اتفاقات جنجالی این مستند به تایم گفت: شما می توانید بگویید (او) آنها را اذیت کرده است، اما همانطور که شنیدید آن بچه ها (رابسون و سیف‌چاک) از بودن در آنجا هیجان زده بوده اند، آنها هر دو ازدواج کرده اند و صاحب فرزند نیز شده اند پس او آنها را نکشته است!

استرایسند در جای دیگری از سخنان خود والدین بچه هایی را که به سلطان پاپ نزدیک شده بودند نیز مورد سرزنش قرار داد.

این صحبت های استرایسند درحالی مطرح شده است که برادران مایکل جکسون حتی اتهام تعرض جنسی سلطان پاپ را نیز انکار می کنند.

پس از این گفته های باربرا استرایسند بلافاصله در صفحات مجازی واکنش های گسترده ای به این حرف ها صورت گرفت. دن رید کارگردان این فیلم مستند در توییتی انتقادی به سخنان استرایسند چنین واکنش نشان داد: آیا تو واقعا این حرف را زده ای؟

یکی دیگر از کاربران توییتر در این باره خطاب به استرایسند نوشت: نمی توانی در یک زمان هم بگویی به اتهام زنندگان اعتماد داری و هم بگویی فرد متهم خطاکار نبوده است.

اما در خبر به روز شده به نقل از ورایتی که در آخرین ساعات شب گذشته منتشر شد، باربرا استرایسند از اینکه انتخاب واژه هایش موجب ناراحتی و سوتفاهم شد از افکار عمومی عذرخواهی کرد.

او گفت من نمی خواستم ضربه روحی که به این دو مرد وارد شده نادیده بگیرم و عمیقا احساس پشیمانی می کنم.

استرایسند همچنین گفت که آن دو نفر را برای گفتن حقیقت ستایش می کند.

 

باربارا استرایسند مایکل جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین