کد خبر: 33588 A

طرفداران مایکل جکسون قیام کردند / اتهام‌زنندگان دادگاهی می‌شوند

طرفداران مایکل جکسون قیام کردند / اتهام‌زنندگان دادگاهی می‌شوند

گروهی از طرفداران مایکل جکسون خواننده نامدار سبک پاپ با طرح شکایتی، افرادی را که در یک فیلم مستند جنجالی به جکسون اتهام آزار و اذیت جنسی کودکان زده بودند به دادگاه می‌کشانند.

ایران آرت: گروهی از هواداران مایکل جکسون با اقامه دعوی علیه افرادی که در مستند جنجالی "ترک نورلند - Leaving Neverland" به این خواننده اتهام آزار و اذیت جنسی زده بودند، طرح شکایت کردند. هواداران مایکل جکسون این افراد را متهم به لکه دار کردن خاطرات این خواننده بزرگ موسیقی پاپ کرده‌اند.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، این شکایت در ماه جولای (تیر ماه ۱۳۹۸) در دادگاهی در اورلئان در شمال فرانسه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. این شکایت حمایت کلوب‌های هواداری مایکل جکسون را در پشت خود دارد و رابسون وید و جمیز سیفچاک را برای آنچه هتک حرمت جکسون خوانده شده مورد تعقیب قضایی قرار می‌دهد. این دو نفر پیشتر در مستند تازه تولید شده شبکه HBO با نام "ترک نورلند"، مایکل جکسون را متهم به اذیت و آزار جنسی خود در دوران کودکی کرده‌اند. این مستند جنجالی که رکورد پخش در بریتانیا را شکسته است، بازتاب وسیعی در سطح جهان داشته و واکنش بسیار شدید و خشن هواداران مایکل جکسون را علیه سازندگان و اتهام‌زنندگان در پی داشته است.

امانوئل لودوت که وکالت شکایت‌کنندگان را برعهده دارد در این باره گفت: این اتهامات بسیار سنگین دامن این خواننده بزرگ را که ۹ سال پیش درگذشته است را لکه‌دار کرده است و بر کل جامعه هواداری او اثر گذاشته است.

از بعد از پخش مستند "ترک نورلند"، بعضی از ایستگاه‌های رادیویی، از استرالیا گرفته تا کانادا از پخش آهنگ‌های مایکل جکسون امتناع کرده‌اند و یا سازندگان انیمیشن "سیمپسون‌ها" یکی از مجموعه‌های خود را که در آن از صدای جکسون استفاده شده است را از دسترس خارج کرده‌اند. در دیگر واکنش به این ماجرا برند لوکس "لوئی‌ویتون" روز پنجشنبه گذشته لباس‌های تم مایکل جکسون خود را که دو ماه پیش در هفته فشن پاریس به نمایش درآمده بود را با این استدلال که اتهامات مطرح شده در این مستند عمیقا ناراحت کننده و آزاردهنده بوده است را از فروشگاه‌های خود بیرون کشید؛ امری که واکنش شدید طرفداران جکسون را به دنبال داشت.

امانوئل لودوت فرانسوی قبلا نیز وکالت پرونده شکایت از کنراد مورای، دکتر مایکل جکسون را بر عهده داشت و توانست در آن پرونده، دکتر کونراد را به علت اهمال در وظایف حرفه‌ای خود به صورت نمادین و با غرامتی یک یورویی محکوم به آسیب زدن به احساسات طرفداران جکسون کند.

کنراد مورای، پزشک شخصی مایکل جکسون قبل از آن و در سال ۲۰۱۱ به جرم قتل نفس به علت تجویز دوز مرگباری از داروی خواب‌آور پروپوفول که به مرگ این اسطوره پاپ انجامید به چهار سال حبس محکوم شده بود.

موسیقی پاپ مایکل جکسون سلطان پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین