کد خبر: 33458 A

شب پیانیست معروف در تالار وحدت / تمامی بلیت‌ها فروش رفت

شب پیانیست معروف در تالار وحدت / تمامی بلیت‌ها فروش رفت

شب سامان احتشامی با برپایی۲ کنسرت ویژه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ایران آرت: سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز موسیقی از برگزاری دو کنسرت ویژه با اجرای آثاری از وی به رهبری مهدی وجدانی در تالار وحدت تهران در فروردین و اردیبهشت سال ۹۸ خبر داد. این کنسرت شامل قطعاتی چون "چهارمضراب"، "تمنا"، "رنگ تمنا"، "ترانه‌های قدیمی"، "سپیدار"، "غروب در باغ"، "روح‌افزا"، "زندگی"، "غزل باغ"، "راز باغ" است که تنظیم برای پیانو، سازهای زهی و سازهای کوبه‌ای را نیز خودِ این آهنگساز انجام داده است.

سامان احتشامی درباره این کنسرت گفت: خوشحالم که مخاطبان همچنان از موسیقی بی‌کلام استقبال می‌کنند به طوری که هر ۲ سانس کنسرت در کمتر از یک روز به پایان رسید و با توجه به بی‌کلام بودنِ این برنامه و عدم حضورِ خواننده، این موضوع برایم بسیار باعث خرسندی است. در این سال‌ها همواره موسیقی برایم وسیله‌ای برای ارتباط با مردم بوده است و سعی کرده‌ام باعثِ شادمانی آنان شوم و حالا گمان می‌کنم که توانسته‌ام به هدفی که همواره به آن توجه داشته‌ام، برسم.

وی افزود: من در این کنسرت خودم به عنوان نوازنده پیانو حضور دارم و با همراهی ارکستر زهی و سازهای ضربی، مدل‌های مختلف چهارمضراب را بر اساس ملودی‌هایی از استاد "فرامرز پایور" اجرا می‌کنم. البته این کنسرت که در آن تعدادی از موسیقی فیلم‌های "احتشامی" نیز اجرا می‌شود، با وجود استقبال مخاطبان، به دلیل آغاز ماه مبارک رمضان و احترام به ایام مذهبی تمدید نخواهد شد.

مدیریت پروژه "شب سامان احتشامی" که روزهای ۳۰ فروردین و ۸ اردیبهشت ۹۸ در تالار وحدت اجرا می‌شود می‌شود به عهده راز احتشامی است و مسعود اللهیاری نیز مدیریت ارکستر را بر عهده دارد. ضمن اینکه داود منادی، سامان محمد نبی، عاطفه حسینی، پیمان ابوالحسنی، وداد وافقی، آیدا امیری، مرضیه مزینانی، پروشات زندآیین، نازنین طهرانی، میثم رضایی‌مهر، سارا نادری، پریا کاظمی، امین واحدی، الهام آقابابایی، رضوانه ناطقیان، سحر بغدادی، مهدی جهانی، مهسا علیپور، سینا کلوت، احمدرضا نیکخو، مصطفی حیات غیبی، ماهرخ شریف زاده، سپینود میرزایی، امیر حسین قوامی و عمران فروزش نیز نوازندگان ارکستر را تشکیل می‌دهند.

احتشامی هم‌اکنون علاوه بر آغازِ تمرینات این کنسرت، مشغول ضبطِ موسیقی "کدو قلقلی و دیو" به کارگردانی رضا بابک و نمایش "پهلوون پنبه" به کارگردانی و بازی ابراهیم شفیعی است. علاوه بر آن قطعاتی را برای رادیو فرهنگ ساخته است که در ایام نوروز از این رسانه پخش خواهد شد.

پیانو سامان احتشامی پیانیست مهدی وجدانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین