کد خبر: 33349 A

سالار عقیلی "کلام آخر" را منتشر کرد

سالار عقیلی "کلام آخر" را منتشر کرد

آلبوم "کلام آخر" با صدای سالار عقیلی با 8 قطعه منتشر شد.

ایران آرت: آلبوم موسیقی "کلام آخرگ جدیدترین اثر ارکسترال علیرضا دریایی با صدای سالار عقیلی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این اثر که با حمایت یکی از بانک‌ها توسط مؤسسه «شرکت پرده هنر موسیقی» منتشر شده، با کلامی از احسان افشاری همراه است و هشت قطعه را شامل می‌شود.

امیرعباس ستایشگر (ناشر آلبوم) درباره این اثر می‌گوید: یکی از مهمترین عوامل موفقیت تصانیف ارکسترال دهه ۴۰ و ۵۰ رویکرد همگرایی مثلث آهنگساز، خواننده و شاعر بوده است. یعنی وقتی هر سه با تعامل کار می‌کردند نتیجه همیشه خوب می شده است. این موضوع در این آلبوم برای بنده قابل توجه بود.

او ادامه داد: فضای این آلبوم همچنین دیدگاهی را شامل می‌شود. جدا از اینکه هارمونی‌ها و تنظیم از یک سو و انتخاب واژه‌ها و ترانه سرایی از سویی دیگر رویکردی معاصرتر و امروزی‌تر دارد.

نوازندگان این اثر ناصر رحیمی (فلوت)، حسام صدفی‌نژاد (ابوا)، هومن نامداری (کلارینت)، فرشاد محمدی (فاگوت)، مهدیس گلزار کاشانی (پیانو)، علی جعفری‌پویان، مونیکا لران، احسان شامی، سهراب برهمندی (ویلن آلتو)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، پورنگ پورشیرازی (کنترباس)، رامین صفایی (سنتور)، بهزاد رواقی (تار)، گوهرناز مسائلی (تنبک)، روزبه زرعی (دف و سازهای کوبه‌ای) و علیرضا دریایی (ویلن، ویلن آلتو و کمانچه) هستند.

Ah8wC81ZOpqi

سالار عقیلی موسیقی ایرانی علیرضا دریایی آلبوم کلام آخر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین