کد خبر: 33053 A

دلیل کم‌کاری محمد اصفهانی در زمینه موسیقی / خواننده‌های نوپا در کار خود تجدیدنظر کنند

دلیل کم‌کاری محمد اصفهانی در زمینه موسیقی / خواننده‌های نوپا در کار خود تجدیدنظر کنند

محمد اصفهانی گفت: امیدوارم دوستان جوانی که اشعار بهنجاری نمی‌خوانند و سعی می‌کنند فقط به دنبال مزاج بازار باشند، قانع شوند که در روال خود تجدید نظر کنند.

ایران آرت: محمد اصفهانی که مدتی است کمتر در حوزه‌ موسیقی دیده شده است، علت کم‌کاری خود را عواملی غیر از تنبلی عنوان می‌کند. این خواننده، جلب مخاطب توسط ابزار موسیقی را قابلیت هنرمندان نوپای عرصه موسیقی می‌داند.

اصفهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره هنرمندان جوان و نوپای موسیقی ایران گفت: این‌ها توانسته‌اند توجه مردم را جلب کنند، هرچند ممکن است این جلب توجه اساسی، اصولی و درازمدت نباشد، اما همین که توانسته‌اند با ابزار موسیقی مردم را به سمت خود جلب کنند حتماً قابلیت‌هایی در آنها بوده است.

این خواننده پاپ - سنتی ایرانی معتقد است: قدرت، توانایی و وظیفه‌ای که یک هنرمند دارد، بالاتر از کارهای مقطعی است و ایجاد کاربری صحیح با قابلیت‌های شخصی، رسالت هنری هر هنرمندی را تشکیل می‌دهد.

وی در همین خصوص ادامه داد: امیدوارم دوستان جوانی که اشعار بهنجاری نمی‌خوانند و سعی می‌کنند فقط به دنبال مزاج بازار باشند، قانع شوند که در روال خود تجدید نظر کنند و به این بازار جهت مناسب و پرمعنا دهند.

اصفهانی درباره کم‌کاری خود در سال‌های اخیر گفت: کم‌کاری اخیرم به دلیل اتفاقات پی‌درپی بوده که در زندگی‌ام رخ داده و تنبلی نکرده‌ام، اما امیدوارم در آینده نزدیک این کم‌کاری را با عمل جبران کنم و با توجیه، بار گناهم را سنگین‌تر نکنم!

خواننده موسیقی پاپ با بیان خاطره‌ای صحبت‌هایش را ادامه داد: آلبوم «نون و دلقک» در زمان انتشارش با استقبال مردمی زیادی روبه‌رو شد و همه به من تبریک می‌گفتند اما یکی از استادان تسلیت گفت! علت را جویا شدم و ایشان به من گفتند «کار خیلی خوبی شده است و از الان به بعد باید سلیقه مردم را با همین سطح ارضاء کنی. اگر بخواهی وقفه ایجاد کنی و دست نگهداری، مردم گرسنه منتظرت نمی‌شوند تا از ساندویچ فروشی تو ساندویچ بخرند، می‌روند سراغ اغذیه فروشی پایین‌تر و مشخص نیست ساندویچ فروشی پایین‌تر چه ساندویچی و با چه کیفیتی به آنها عرضه کند؛ مردم غریزه‌ای به نام گرسنگی دارند و طالب غذا هستند و هیچکس هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد».

وی گفت: موسیقی در عین لطافت و در عین هنری بودن، معقوله بی‌رحم و بی ‌توقفی است و کسانی که اعتقاد دارند بهتر می‌توانند کار کنند و برای هنر رسالت قائل هستند، باید دست از تنبلی بردارند.

اصفهانی از انتشار آلبومی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: کارهای جدید در دست تولید دارم و زمانی که احساس کردم این کارها به ثمر رسیده‌اند، همچون میوه‌ای که رسیده و دیگر موعد چیدن آن است، در قالب آلبومی به دوستداران موسیقی تقدیمشان خواهم کرد. امیدوارم این آلبوم به زودی منتشر شود و با توقف کمتری بتوانم تا زمان دارم، کارهای بعدی را به مردم تقدیم کنم.

محمد اصفهانی خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین