کد خبر: 32888 A

فیروزه نوایی: وجود آیین‌نامه برای جشنواره موسیقی فجر لازم و ضروری است

فیروزه نوایی: وجود آیین‌نامه برای جشنواره موسیقی فجر لازم و ضروری است

فیروزه نوایی گفت: وجود آیین‌نامه برای جشنواره لازم و ضروری است زیرا در سال‌های قبل یک نفر تصمیم می‌گرفت ولی امسال یک هیات ۱۰ نفره درباره جشنواره تصمیم‌گیری کرده‌اند.

ایران آرت: فیروزه نوایی، نوازنده فلوت درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: به طور کلی نظر من درباره جشنواره موسیقی فجر مثبت است. امسال ما نتوانستیم در جشنواره حضور داشته باشیم ولی قرار است چهارشنبه یکم اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران سالن شهید آوینی به صحنه رویم.

نوایی در گفت و گو با ایران بیان کرد: قرار بود رودنس تورکو با من در جشنواره به اجرای برنامه بپردازد که به علت بیماری حضور این نوازنده کنسل شد و قرار است با امیر باورچی، سلو رومانس بتهوون را اجرا کنیم. خودم قطعه ویوالدی سل مینور را اجرا می‌کنم تا مجبور به تعویض پرگرام و یا کنسل کردن قطعه‌ای نباشم.

این نوازنده درباره آیین‌نامه جشنواره موسیقی فجر گفت: نوشتن آیین‌نامه برای جشنواره موسیقی فجر لازم و ضروری است زیرا در سال‌های قبل یک نفر برای این رویداد تصمیم می‌گرفت ولی امسال یک هیات ۱۰ نفره درباره جشنواره تصمیم‌گیری کرده‌اند.

این هنرمند افزود: همچنین در جشنواره موسیقی فجر امسال به حضور موسیقی‌دانان برجسته در مسند اجراگر توجه شده است و هنرمندان پیشکسوت به اجرای برنامه می‌پردازند. معتقدم وجود پیشکسوتان در هر حوزه‌ای بسیار ضروری است.

فیروزه نوایی در ادامه خاطرنشان کرد: آثار بزرگان هم در جشنواره موسیقی امسال توسط گروه‌های مختلف اجرا شد که نشان دهنده توجه ویژه جشنواره و مسئولین به این آثار است.

این نوازنده فلوت تاکید کرد: به نظرم باید در دوره‌های قبل هم این اتفاق می‌افتاد اما اینکه امسال پس از 33 دوره این اتفاق افتاده است حرکت مثبتی است و باید به تصمیم شورای جشنواره موسیقی فجر احترام بگذاریم.

این هنرمند در پایان گفت: جشنواره موسیقی فجر امسال راه را برای جوانان باز کرده است و این موضوع نشان دهنده این است که جشنواره هم به پیشکسوتان و هم به هنرمندان جوان اهمیت می دهد.

 

جشنواره موسیقی فجر فیروزه نوایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین