کد خبر: 32644 A

کامبیز روشن روان: آیین‌نامه کمک می‌کند جشنواره موسیقی فجر با نظم پیش رود

کامبیز روشن روان: آیین‌نامه کمک می‌کند جشنواره موسیقی فجر با نظم پیش رود

کامبیز روشن روان معتقد است که تصویب آیین نامه پس از 33 سال برای جشنواره موسیقی فجر کمک بسیاری می کند تا این رویداد هنری با نظم پیش رود.

ایران آرت: کامبیز روشن روان، آهنگساز پیشکسوت درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی تغییر کرده است که این تغییرات خیلی چشم‌گیر بوده است.

روشن‌روان در ادامه بیان کرد: شاید یکی از علل این تغییرات این است که بعد از ۳۳ سال جشنواره دارای آیین‌نامه شده است و این آیین‌نامه کمک بسیاری می‌کند تا جشنواره با نظم پیش رود. به طور کلی نظم و قانون سبب می‌شود در هر کاری موفق شویم و به نتیجه دلخواه برسیم.

این آهنگساز تاکید کرد: در جشنواره موسیقی امسال توجه ویژه به آثار آهنگسازان ایرانی شده است و آثار بسیاری از بزرگان موسیقی در جشنواره اجرا شد که در سال‌های قبل کمتر به این موضوع بها داده می‌شد.

کامبیز روشن روان خاطرنشان کرد: همچنین به هنرمندان جوان توجه شده است. به نظر من پیشکسوتان باید کنار بروند و راه را برای جوانان باز کنند. حضور پیشکسوتان لازم است ولی نباید به حدی باشد که سد راه جوانان شوند.

این هنرمند افزود: جوانان باید با پستی و بلندی‌های این راه آشنا شوند و چه خوب است که جشنواره موسیقی فجر آنها را به جامعه هنری و مخاطبان معرفی کند.

روشن روان در پایان گفت: پیشکسوتان باید کسانی را که شایسته هستند انتخاب کنند و راه را به آنها نشان دهند و در این راه آنها را یاری کنند تا به هدف و مقصود خود برسند.

 

 

جشنواره موسیقی فجر کامبیز روشن روان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین