کد خبر: 32640 A

مجید کیانی: ویژگی جشنواره سی و چهارم اجرای آثار آهنگسازان ایرانی است

مجید کیانی: ویژگی جشنواره سی و چهارم اجرای آثار آهنگسازان ایرانی است

مجید کیانی تاکید کرد: امسال پس از ۳۳ سال جشنواره موسیقی فجر صاحب آیین‌نامه شد که این موضوع سبب می‌شود جشنواره یک مسیر مشخص را طی کند و دچار حاشیه نشود.

ایران آرت: مجید کیانی، آهنگساز و نوازنده سنتور درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: نکته بسیار مهم جشنواره سی و چهارم این است که آثار آهنگسازان ایرانی اجرا می‌شود که این آثار نقش مهمی در موسیقی ایرانی داشته‌اند. آثار بزرگان موسیقی باید به گوش مخاطبان برسد و چه بهتر که در جشنواره موسیقی فجر این اتفاق بیفتد.

کیانی به جام جم گفت: همچنین برخلاف سال‌های گذشته به حضور موسیقی‌دان‌های برجسته توجه ویژه شده است و بسیاری از آن‌ها اجرای صحنه‌ای داشته‌اند که به نظرم این اقدام برای بهبود روند جشنواره مفید خواهد بود.

این نوازنده افزود: مسئله مهم دیگر این است که برگزیدگان جشنواره ملی جوانان در جشنواره به اجرای برنامه می‌پردازند که این موضوع نشان می‌دهد حضور جوانان در جشنواره برای مسئولین این دوره مهم بوده است.

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین جشنواره موسیقی فجر در هفت استان دیگر برگزار می‌شود و شهرهای دیگر هم از موسیقی و حضور هنرمندان روی صحنه بهره‌مند می‌شوند.

مجید کیانی تاکید کرد: امسال پس از ۳۳ سال جشنواره موسیقی فجر صاحب آیین‌نامه شده است که این آیین‌نامه سبب می شود جشنواره یک مسیر مشخص را طی کند و دچار حاشیه نشود.

کیانی در پایان گفت: زمانی‌که هیات ۱۰ نفره برای جشنواره موسیقی فجر تصمیم‌گیری کنند جشنواره پربارتر خواهد بود زیرا یک دست به تنهایی صدا ندارد.

 

 

جشنواره موسیقی فجر مجید کیانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین