کد خبر: 32549 A

جاوید مجلسی: روند برگزاری جشنواره موسیقی فجر امسال بسیار خوب است

جاوید مجلسی: روند برگزاری جشنواره موسیقی فجر امسال بسیار خوب است

جاوید مجلسی گفت: زمانی‌که همکاری وجود داشته باشد جشنواره موسیقی فجر هر سال بهتر از سال های قبل برگزار می‌شود و خوشبختانه روند برگزاری جشنواره سی و چهارم بسیار خوب بوده است.

ایران آرت: جاوید مجلسی، رهبر ارکستر درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: بسیاری از مخاطبان با موسیقی کلاسیک آشنایی ندارند پس باید آنها را با انواع موسیقی آشنا کنیم و گوش آنها را به شنیدن موسیقی خوب عادت دهیم.

مجلسی در ادامه بیان کرد: در جشنواره امسال موسیقی کلاسیک جایگاه ویژه‌ای دارد که همین امر سبب شده است مخاطبان بیش‌تر به سمت این نوع موسیقی گرایش پیدا کنند.

این رهبر ارکستر افزود: در همه جای دنیا فقط عده خاصی موسیقی کلاسیک گوش می‌کنند. ما به کمک جشنواره موسیقی امسال می‌توانیم مخاطبان بیش‌تری را با این نوع موسیقی آشنا کنیم.

این هنرمند تاکید کرد: هدف جشنواره گسترش موسیقی است که خوشبختانه امسال جشنواره به این هدف خود رسیده است. جشنواره موسیقی فجر امسال به حضور موسیقی‌دانان برجسته اهمیت داده است و بسیاری از این هنرمندان اجرای صحنه‌ای دارند که سبب می‌شود مخاطبان با پیشکسوتان عرصه موسیقی بیش‌تر در ارتباط باشند.

جاوید مجلسی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور پیشکسوتان در هر حوزه‌ای لازم و ضروری است و باید به آن اهمیت داده شود. در سال‌های گذشته جشنواره دارای آیین‌نامه نبود و به همین دلیل ضعف‌های بسیاری داشت ولی از امسال این اتفاق مهم رخ داده است و وجود این آیین‌نامه سبب رشد جشنواره می‌شود.

مجلسی افزود: مهم‌ترین سوال این است که چرا جشنواره برگزار می‌شود؟ جشنواره برگزار می‌شود تا هنرمندان جوان و پیشکسوتان به صحنه روند و مخاطبان را با موسیقی‌های مختلف آشنا کنند.

این رهبر ارکستر تاکید کرد: جشنواره موسیقی امسال به همه ژانرها توجه داشته است و همین موضوع باعث بهتر شدن روند جشنواره شده است. ما در جشنواره باید به همه سلیقه‌ها احترام بگذاریم. امسال یک هیات ۱۰ نفره برای جشنواره تصمیم‌گیری کرده‌اند و فقط براساس سلیقه یک نفر برنامه‌ریزی نشده است. زمانی‌که همکاری وجود داشته باشد جشنواره هر سال بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود که خوشبختانه روند برگزاری جشنواره سی و چهارم بسیار خوب بوده است.

 

 

جشنواره موسیقی فجر جاوید مجلسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین