کد خبر: 32504 A

مظفر شفیعی: ویژگی جشنواره موسیقی فجر حمایت از موسیقی جوانان است

مظفر شفیعی: ویژگی جشنواره موسیقی فجر حمایت از موسیقی جوانان است

مظفر شفیعی معتقد است، اینکه برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان امسال به طور ویژه در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر دیده شده، بخش جذاب این رویداد هنری است.

ایران آرت: مظفر شفیعی، خواننده با مثبت ارزیابی کردن برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: به طور کلی معتقدم جشنواره موسیقی فجر باید کاری کند تا موسیقی ایرانی بیش‌تر معرفی شود. موسیقی ایرانی نیاز دارد تا بیش‌تر مطرح شود و بهتر است که در سطح جهانی این اقدام صورت گیرد.

شفیعی در ادامه بیان کرد: ما موسیقی غنی و پرباری داریم که اگر بتوانیم آن را گسترش دهیم همگانی می‌شود و هر ساله مخاطبانی از سرتا سر جهان برای شنیدن این نوع موسیقی به جشنواره موسیقی می ‌آیند.

این خواننده در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بسیار خوب است که امسال به موسیقی کلاسیک ایرانی در جشنواره توجه شده است اما باید مسئولین جشنواره کاری کنند تا مخاطبان ایرانی و غیر ایرانی  هم جذب این جشنواره شوند.

این هنرمند در ادامه تاکید کرد: با برنامه‌ریزی درست و همکاری هنرمندان پیشکسوت می‌توانیم موسیقی ایرانی را به دوران طلایی خود بازگردانیم.

مظفر شفیعی گفت: جشنواره موسیقی امسال نسبت به سال‌های قبل پیشرفت کرده است و هنرمندان و مسئولین همکاری خوبی با هم داشته‌اند که این همکاری منجر به اتفاق‌های خوبی در جشنواره شده است.

این خواننده افزود: به نظرم مهم‌ترین مسئله جشنواره موسیقی فجر امسال این است که برگزیدگان جشنواره ملی جوانان که با رای اساتید انتخاب شدند در این جشنواره در قالب گروه نوازی، دو نوازی، تک نوازی در سه شاخه دستگاهی، نواحی و کلاسیک به روی صحنه می‌روند. این نشان‌دهنده این است که این جوانان هنرمند حمایت می‌شوند و در واقع جشنواره آنها را به جامعه موسیقی معرفی می‌کند.

شفیعی بیان کرد: جوانان باید حمایت شوند یعنی بتوانند هنر خود را ارائه دهند. و چه خوب است که جشنواره موسیقی فجر این فرصت را در اختیار آنها قرار داده است تا مخاطبان با هنر آنها آشنا شوند.

این خواننده در ادامه تاکید کرد: موضوع دیگر آیین‌نامه است. جشنواره موسیقی فجر امسال بعد از ۳۳ سال دارای آیین‌نامه شده است که این نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق و درست است که توسط مسئولین صورت گرفته است.

 

 

جشنواره موسیقی فجر مظفر شفیعی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین