کد خبر: 32428 A

اد شیرن همبازی سیندرلا شد

اد شیرن همبازی سیندرلا شد

اد شیرن، خواننده جوان بریتانیایی و لی‌لی جیمز، بازیگر نقش سیندرلا با هم همبازی شدند.

ایران آرت: دنی بویل از آن دست کارگردان‌های موفق و تحسین‌شده‌ای است که همه جور فیلمی در کارنامه دارد از درام مستقل "قطاربازی" درباره اعتیاد به مواد مخدر تا درام "میلیونر زاغه‌نشین" و فیلم تقریباً یک‌نفره "۱۲۷ ساعت" و…  او برای پروژه جدیدش با نویسنده موفقی به نام ریچارد کرتیس همکاری خواهد کرد.

به گزارش سایت هنر و تجربه، این پروژه یک کمدی موزیکال به نام "دیروز" است – با عنوانی که یادآور یکی از مشهورترین ترانه‌های پل مک‌کارتنی است – که بر زندگی موسیقی‌دانی در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۷۰ تمرکز دارد که به‌اصطلاح شانسش خشکیده است؛ و البته او بر این باورست که تنها فردی در جهان است که وجود گروه بیتلز را به یاد دارد.

اما از موضوع‌های جالب توجه درباره این پروژه همکاری اِد شیرِن به عنوان بازیگر است که حتماً در زمینه موسیقی هم یاری‌رسان فیلم خواهد بود. کِیت مک‌کینِنِ کمدین دیگر بازیگری است که در کنار شیرن قرار گرفته است. اما دیگر بازیگر اصلی فیلم، لی‌لی جیمز است که عموم تماشاگران او را با فیلم‌های "سیندرلا" و "بیبی راننده" می‌شناسند. اما بازیگر انگلیسی ملودرام‌های پرسوزوگداز بریتانیایی یعنی هیمِش پاتل نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

"دیروز" ابتدا قرار بود در ماه سپتامبر و فصل جوایز آینده روی پرده برود اما استودیو، تاریخ نمایش عمومی‌اش را به ۲۸ ژوئن (۷ تیر ۱۳۹۸) انتقال داد که به نظر می‌رسد از نگاه تهیه‌کنندگانش، پتانسیل یک فیلم موفق تابستانی را دارد.

اد شیرن پل مک کارتنی سیندرلا دنی بویل لی لی جیمز لیلی جیمز قطاربازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین