کد خبر: 32124 A

راجر واترز فرشته نجات دو کودک شد / عکس

راجر واترز فرشته نجات دو کودک شد / عکس

راجر وارتز فرشته نجات ایوب و محمد، دو کودک اهل ترینداد و توباگو شد.

ایران آرت: سجاد مالمیر: راجر واترز، خواننده و نوازنده افسانه‌ای گروه "پینک فلوید" که یک چهره برجسته اجتماعی نیز به شمار می‌رود، شرایطی را فراهم کرد تا دو کودک اهل ترینداد و توباگو به آغوش مادر خود بازگردند. 

به گزارش ایران آرت، راجر وارتز از طریق یکی از دوستانش با نام کلایو استفورد اسمیت که وکیل و فعال حقوق بشر است متوجه شد که ایوب و محمد فریرا، دو برادر 7 و 11 ساله اهل ترینداد و توباگو در سال 2014 توسط پدرشان ربوده شده و به سوریه برده شده‌اند. پدر آنها عضو نیروهای داعشی بوده که سال 2017 کشته شده و فرزندانش توسط همسر بلغارستانی جدید او در کنار جاده رها شده‌اند و سپس توسط نیروهای سوری پیدا شده و به اردوگاه پناهندگان در شمال سوریه منتقل شده‌اند.

خواننده صاحب‌نام پینک فلوید پس از اینکه از این ماجرا با خبر شد، مقدمات سفر مادر ایوب و محمد از ترینداد و توباگو به سوریه را فراهم کرد و او را با جت شخصی به مرز سوریه و عراق رساند و تمامی هزینه‌های دیدار مادر تریندادی با فرزندانش و همینطور بازگشت آنها به خانه را تقبل کرد.

راجر وارتز برای اطمینان از اینکه خانم فریرا و فرزندانش با یکدیگر دیدار می‌کنند و به ترینداد و توباگو منتقل می‌شوند، به همراه استفورد اسمیت در شهر اربیل عراق حاضر شد و مادر و فرزندان را ملاقات کرد. او همچنین دولت ترینداد و توباگو را متقاعد کرده است که برای ایوب و محمد فریرا، پاسپورت و مدارک جدیدی را صادر کند.

photo_2019-01-24_23-05-06

راجر واترز در سال‌های اخیر بارها به اقدامات ظالمانه‌ای که در دنیا اتفاق می‌افتد واکنش نشان داده است. او اخیراً قطعه‌ای را نیز به یاد چهار پسر بچه‌ای ساخته که در سال ۲۰۱۴ در سواحل غزه توسط رژیم صهیونیستی کشته شدند.

پینک فلوید راجر واترز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین