کد خبر: 31695 A

فهرست برندگان جوایز گرمی لو رفت؟

فهرست برندگان جوایز گرمی لو رفت؟

آکادمی ضبط گرمی فهرستی که به‌عنوان فهرست لو رفته از برندگان جوایز گرمی منتشر شده بود را تقلبی دانست.

ایران آرت: طی روزهای گذشته فهرستی تحت عنوان برندگان جایزه "گِرَمی" با ادعای هک‌شدن سایت رسمی این رویداد در فضای مجازی منتشر شد که تقلبی از آب درآمد.

دیشب آکادمی ضبط گرمی به طور رسمی اعلام کرد که توئیتی که با عنوان انتشار فهرست کامل برندگان جوایز گرمی ۲۰۱۹ لو رفته و پخش شده، تقلبی است.

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، سخنگوی گرمی در این رابطه گفت: "نتایج واقعی جوایز گرمی منتشر نشده است و تا روز رسمی اعلام برندگان، اعلام نخواهد شد و فهرست منتشر شده تقلبی و نادرست است و سایت گرمی هک نشده است."

در توئیتی که ویدیویی نیز به آن پیوست شده، فهرست برندگان سایت آکادمی ضبط "گرمی" را نشان می‌دهد و نیز ادعا می‌کند که فهرست کامل‌تری از برندگان ۲۰۱۹ را بواسطه حک کردن سایت این رویداد در اختیار دارد.

در این رابطه سخنگوی گرمی به بیلبورد گفت: "این فهرست هیچ‌گونه مشروعیتی ندارد. نتایج جوایز گرمی هنوز به اشتراک گذاشته نشده، حتی توسط هیچ‌کدام از اعضای ستاد آکادمی ضبط تا اینکه در روز مراسم اعلام و اهدای جوایز زمانی که نام دریافت‌کنندگان و در پاکت‌های مهر و موم شده منتشر شود."

این آکادمی همچنین اعلام کرد که علیه این  اقدام حتما پیگیری قضایی خواهد کرد.

برندگان رسمی جوایز "گرمی۲۰۱۹" در شصت و یکمین مراسم سالانه این جوایز که به صورت زنده نیز از مرکز "استَپِل سِنتِر" لس‌آنجلس محل برگزاری، و در تاریخ دهم فوریه ساعت ۸ غروب به وقت محلی از شبکه "سی‌بی‌اِس" پخش می‌شود، اعلام خواهند شد.

جایزه گرمی گرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین