کد خبر: 31478 A

خواننده‌های فینال سوپر بول معرفی شدند

خواننده‌های فینال سوپر بول معرفی شدند

لیست خوانندگانی که در شوی بین دو نیمه مسابقه نهایی لیگ ملی فوتبال‌ آمریکایی اجرا می‌کنند اعلام شد.

ایران آرت: برگزارکنندگان شوی بین دو نیمه مسابقه نهایی سوپر بول اعلام کردند که گروه "مارون 5"، تراویس اسکات و بیگ بوی اجراکنندگان این مراسم خواهند بود. این لیست در حالی اعلام شد که پیش از این خوانندگان مشهوری درخواست برگزارکنندگان لیگ سوپر بول برای اجرا در بین دو نیمه مسابقه نهایی را رد کرده بودند.

به گزارش ایران آرت، شوی مسابقه نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی که بین دو نیمه این مسابقه اجرا می‌شود یکی از بهترین فرصت‌ها برای خوانندگان آمریکایی است که بتوانند هنر خود را به رخ میلیون‌ها بیننده پای تلویزیون بکشانند. تاکنون هنرمندان سرشناسی همچون مدونا، رولینگ استونز، پرینس، لیدی گاگا، کلدپلی و بیانسه این مراسم را اجرا کرده‌اند اما امسال به دلیل اقدام مسئولین سوپر بول برای برخورد با یک فوتبالیست رنگین‌پوست، بسیاری از خوانندگان مشهور از جمله ریحانا پیشنهاد اجرا در این شو را رد کردهاند. 

از ساعاتی قبل که لیست خواننده‌های اجراکننده در فینال لیگ ملی فوتبال آمریکایی اعلام شده، اعتراضات فراوانی به این چهره‌ها از جمله تراویس اسکات صورت گرفته است. گفته می‌شود که جی‌زی، همسر بیانسه و یک کشیش سیاهپوست سعی کرده‌اند تراویس اسکات را از اجرا در این شو منصرف کنند اما موفق نشده‌اند. بیگ بوی که یکی دیگر از اجراکنندگان این شو است نیز همچون تراویس اسکات رنگین‌پوست است.

با این حال کانون توجهات در شو سوپر بول به اجرای گروه فانک و پاپ راک "مارون 5" خواهد بود. این گروه دو قطعه خود را روز سوم فوریه در بین دو نیمه فینال لیگ فوتبال آمریکایی برای حاضرین در استادیوم و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی اجرا خواهد کرد. 

مدونا تراویس اسکات مارون 5 سوپر بول بیگ بوی فوتبال آمریکایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین