کد خبر: 31109 A

نانسی عجرم و چند سوال شخصی / در کودکی به من ظلم شده است

نانسی عجرم و چند سوال شخصی / در کودکی به من ظلم شده است

نانسی عجرم می‌گوید: اگر یکی از دختران من صدای زیبایی داشته باشد، اجازه نمی‌دهم که از همان بچگی و قبل از این که بفهمد از زندگی چه می‌خواهد به عرصه موسیقی ورود کند.

ایران آرت: در سال ۱۹۸۳ میلادی در شهر بیروت آقای نبیل عجرم و خانم ریموندا عون صاحب نخستین فرزند خود شدند و نام او را نانسی گذاشتند. پدر نانسی از کودکی او را به خوانندگی تشویق می کرد. نانسی عجرم با حمایت های پدرش توانست در چند برنامه ی تلویزیونی از جمله استعدادهای کوچک در ده سالگی و برنامه ی ستاره های فردا در دوازده سالگی شرکت کند و در هر دو برنده ی جایزه نفر اول شود. او پس از آن به تمرین صدا و موسیقی پرداخت و پیش از رسیدن به سن هجده سالگی در سندیکای هنرمندان لبنان به عنوان عضو پذیرفته شد.

آلبوم های اول او با نام های (محتجا لک: به تو محتاجم) و (شیل عیونک عنی: چشمانت را از من برگردان) موفقیت زیادی به دست نیاورد، بنابراین او یک مدیر برنامه به نام جیجی لامارا برای ساماندهی فعالیت هایش استخدام کرد و در سال ۲۰۰۳ با پشتکار بیشتری وارد میدان شد و آلبوم (یا سلام) و تک آهنگ (أخاصمک آه) را منتشر کرد که توجه همگان را به او جلب کرد و به تیتر یک رسانه های فرهنگی لبنان تبدیل شد. همه یک صدا از ظهور ستاره ای می گفتند که نه تنها صدای زیبایی دارد بلکه از چهره ی جذاب و منحصر به فردی هم برخوردار است که می تواند محبوبیت او را دو چندان کند.

بنا به گزارش برترین ها به نقل از سایت نواعم، نانسی می گوید در کودکی به او ظلم شده و گاهی این را به خانواده و به خصوص پدرش گوشزد می کند. او در این باره می گوید: "من امروز خودم یک مادر هستم و این را می گویم که اگر یکی از دختران من صدای زیبایی داشته باشد، اجازه نمی دهم که از همان بچگی و قبل از این که بفهمد که از زندگی چه می خواهد و آگاه شود به عرصه ی صدا و موسیقی ورود کند. هر چند همه ی آن مسابقه ها و ماجراها باعث شد تا من به تجربه و مهارت فوق العاده ای در زمینه حرفه ای برسم و از این جهت از پدرم ممنونم."

چند سؤال شخصی از نانسی عجرم به نقل از وب سایت layalina

کشور مورد علاقه شما بعد از کشور خودتان: ایتالیا

وقتی از خانه بیرون می روید چه چیزی در کیفتان می گذارید؟ دستمال کاغذی های عطری

در بچگی آرزو داشتید چه کاره شوید؟ معلم مدرسه

خواننده ی مورد علاقه: هنرمند فقید عبدالحلیم حافظ

الگوی شما در زندگی: هر آدمی که با خودش و مردم صادق و رو راست باشد.

چه صفت اخلاقی رو بیشتر دوست دارید؟ بخشندگی و کَرم

با کدام یک از اعضای خانواده راحت ترید؟ مادرم

محرم اسرارت؟ دوست همیشگی ام ریتا (ریتا کارشناس زیبایی و گریمور نانسی عجرم است)

به دور از نور و استیج وقت خود را کجا سپری می کنید؟ استخر و چشمه های آب گرم

با اولین حقوق تان چه چیزی خریدید؟ ساعت مچی

برند مورد علاقه لباس: برند خاصی مدّ نظرم نیست. هر چیزی که خاص باشه دوست دارم. (نانسی در مد، تنوع طلب و عاشق خرید کردن از لباس فروشی های لندن است و به دامن های بلند علاقه ی زیادی دارد و نقطه ضعف او افراط در خرید کیف دستی می باشد. او در خانه سه تا چهار کمد پر از کیف دستی دارد.)

خیلی ها به نانسی حسادت می کنند چون از اندک هنرمندانی هست که هم در زمینه ی هنری و هم در زندگی شخصی و خانوادگی موفق بوده؟

اگر غبطه باشد اشکالی ندارد، اما حسادت که باعث آزار و اذیت بشود را نمی پسندم. کار آسانی نیست که شما هم بتوانید در کار و حرفه موفق باشید و هم در خانواده. این مهم بسیار از من انرژی گرفته که حتی گاهی باعث شده که خودم رو از یاد ببرم. اما خوشحالم و از خدا می خواهم که آنقدر به من قدرت بدهد تا همیشه کنار خانواده و کنار مردم باشم.

آیا به کناره گیری از دنیای موسیقی فکر کرده اید؟

وقتی که احساس کنم مردم از من خسته شده اند و دارند تحملم می کنند از دنیای موسیقی کناره گیری خواهم کرد.

خواننده زن نانسی عجرم خواننده عرب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین