کد خبر: 30698 A

ادامه ماجرای ممنوع‌الکاری مهدی یراحی / گفته‌های کاملا متناقض آقای خواننده

ادامه ماجرای ممنوع‌الکاری مهدی یراحی / گفته‌های کاملا متناقض آقای خواننده

مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد در پی انتشار خبر ممنوع‌الکار بودن مهدی یراحی، به گفته‌های متناقض این خواننده اشاره کرد.

ایران آرت: پس از آنکه بحث ممنوع‌الفعالیتی مهدی یراحی در فضای مجازی پیچید و چند رسانه نیز به آن دامن زدند، این خواننده شب گذشته ضمن تائید این خبر در کنسرت خود گفت که بحث ممنوع‌الکاری وی و موسسه‌ای که قطعه "پاره سنگ" را منتشر کرده، تلفنی به آنها اطلاع داده شده است.

البته قرار بود امروز طی جلسه‌ای به این پرونده ورود شود که طی تماس تلفنی خبرنگار ایلنا با دفتر موسیقی وزارت ارشاد، این جلسه، امروز برگزار نشده است.

مجید فروغی (مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد) در پاسخ به این پرسش که آیا عدم شرکت نمایندگان موسسه "جام سبز" منجر به برگزار نشدن جلسه شده، گفت: خیر؛ علی ترابی (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد) مشغله‌ای داشتند و هنوز فرصت نشده تا این جلسه را برگزار کنند.

فروغی در واکنش به این گفته مهدی یراحی در کنسرت شب گذشته که "چهارشنبه طی تماسی از سوی ارشاد اعلام شده که هم او و هم دفتر موسیقی ممنوع‌الفعالیت هستند" نیز گفت: این گفته آقای یراحی کاملا متناقض است. ایشان داخل کنسرت چنین حرفی را به زبان می‌آورد در حالی که اگر ممنوع‌الفعالیت بود که اصلا اجازه برگزاری کنسرت را نداشت.

وی ادامه داد: ما چهارشنبه هم که تماس گرفتیم تنها به این اشاره کردیم که در آن کلیپ (پاره سنگ)، چنین اتفاقاتی افتاده. حالا هم قرار است موسسه بیاید صحبت کند و بعد بررسی شود تا ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود و این شیطنت برخی رسانه‌ها بود که خبر ممنوع‌الکاری را منتشر کردند.

 انتشار قطعه و کلیپ "پاره سنگ" توسط مهدی یراحی طی روزهای گذشته، موجی از جوسازی‌ها را علیه این خواننده به راه انداخته است. وی در این کلیپ، ضمن بستن نشان نازی‌ها به بازوی خود، رویه‌ای انتقادی را نسبت به جنگ تحمیلی و پایان آن در پیش گرفت.

موسیقی پاپ مهدی یراحی ممنوع الفعالیت خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین