کد خبر: 30583 A

وعده‌های فرزاد فرزین در شب عاشقانه‌ها

وعده‌های فرزاد فرزین در شب عاشقانه‌ها

فرزاد فرزین در کنسرت شب گذشته از انتشار قطعات جدید خود تا پایان سال جاری خبر داد.

ایران آرت: فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ شامگاه سه شنبه یازدهم دی ماه، پس از چند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت. این در حالی است که این خواننده امشب نیز در دو سانس میزبان هوادارانش است. او پیش از این اعلام کرده بود که در کنسرت خود با نام "ستاره ها" با پرفورمنسی خاص به روی صحنه می‌رود و برای این اجرا نیز دکور متفاوتی را طراحی کرد.

اجرا با نمایان شدن ثانیه شمار روی نمایشگر‌های صحنه شروع و احمد امین پور یکی از نوازندگان گروه شوک روی صحنه حاضر شد و ریمیکسی از قطعه‌های فرزاد فرزین را اجرا نمود و با معرفی او تمامی نوازندگان با لباس یک شکل روی صحنه حاضر شدند. این خواننده با یک ورود غافلگیرکننده، قطعه "دوریت" را اجرا کرد.

فرزین پس از پایان این قطعه گفت: با وجود اینکه شاید امشب، شب آهنگ‌های رمانتیک باشد و بیشتر کار‌های عاشقانه را برایتان اجرا کنیم، اما همه کنسرت اینطور نیست و قطعه‌های شاد هم در برنامه امشب وجود دارد.

در ادامه چند قطعه احساسی مانند "دونه دونه"، "دل من" و "عاشقانه" را برای حضار اجرا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قبل از اجرای قطعه بعدی که "کی میتونه" نام داشت، فرزین رو به حضار گفت: آن‌هایی که چند بار کنسرت من آمدند، می‌دانند اجراهایم همیشه با انرژی همراه است، ولی امشب خاص است به این دلیل که امشب، شب عاشقانه‌هاست. از شما ممنونم که امشب را انتخاب کردید و در اینجا هستید.

خواننده آلبوم "شانزلیزه" در فواصل برنامه از انتشار قطعه جدیدش طی ۱۰ الی ۱۲ روز آینده خبر داد و گفت: تا آخر امسال دو قطعه خوب را منتشر می‌کنم که مطمئنم از آن‌ها لذت خواهید برد.

پس از اتمام بخش اول اجرا، فرزاد فرزین با ظاهری جدید و چتر به دست روی صحنه حاضر شد و بخش دوم کنسرت را با قطعه "نگرانتم" آغاز کرد. سپس بدون مکث قطعه‌های "عاشقت شدم"، "ماه عسل" و "یه خواهش" همراه با ویدئو برای حاضرین اجرا شد. قطعه "تهران دودی" پایان بخش کنسرت عاشقانه فرزاد فرزین بود.

محمدعلی شاکر (کیبورد)، احمد امین پور (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار الکتریک)، هومن صلاحی (گیتار بیس) امین کاظمی (درامز)، جمال چلبیانی (ویولن) و سعید شعبانی (ساکسیفون) به رهبری مهران خلیلی (گیتار الکتریک) و سرپرستی علی ثابت اعضای ارکستر شوک را شامل می‌شدند.

گفتنی است از جمله مهمانان ویژه این کنسرت مهران ضیغمی (بازیگر)، یاحا کاشانی (ترانه سرا)، بچه‌های پروانه‌ای (ای بی)، مانی رهنما، امیر مقاره، صبا راد و افسانه پاکرو بودند.

موسیقی پاپ فرزاد فرزین خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین