کد خبر: 30231 A

از سورپرایز ماکان‌بند تا حاشیه بلیت‌های جعلی

از سورپرایز ماکان‌بند تا حاشیه بلیت‌های جعلی

در شبی که خواننده‌های ماکان‌بند طرفداران خود را سورپرایز کردند، خریداران بلیت‌های جعلی این کنسرت پشت در ماندند.

ایران آرت: کنسرت شب گذشته گروه ماکان در سالن همایش‌های ایرانیان که با قیمت پایین‌تر از استاندارد بلیت‌های دیگر کنسرت‌ها تدارک دیده شده بود، در حالی برگزار شد که عده‌ای از مردم به دلیل خرید بلیت‌های تقلبی جلوی درب صف کشیده بودند و امکان ورود پیدا نکردند.

عده‌ای از این مردم بلیت‌هایشان را توسط شخصی که در سایت دیوار اقدام به فروش بلیت‌ چند ماه گذشته کنسرت ماکان کرده و با تقلب آن را به مردم فروخته بود، اغفال شده بودند. تعداد زیادی از این مردم در جلوی سالن به دنبال خرید بلیت مجدد برای خانواده‌هایشان بودند.

به گزارش فارس، اما کنسرت گروه با سوپرایز ویژه برای مردم همراه بود؛ چرا که هم ورود آدم آهنی‌های غول پیکر به روی سن و هم تغییر استایل و موی امیر مقاره، خواننده این گروه در شب تولدش باعث شگفتی زیاد مردم شد.

ابتدا آهنگ‌های "یک عصر خوب" و آهنگ فرانسوی این گروه توسط رهام هادیان، دیگر خواننده این گروه خوانده شد.

سپس آهنگ‌ "بد کاری دستم می‌دی" توسط امیر مقاره و رهام هادیان خوانده شد. هادیان پس از این آهنگ گفت: این کنسرت برای ما خیلی عزیز و ویژه است؛ چون احساس می‌کنیم کسانی که نتوانستند به هر دلیلی از مادی تا مسائل دیگر در کنسرت‌های ما شرکت کنند، با کمک شرکت آواز نو و با هزینه کم در این کنسرت حضور پیدا کردند و آرزوی ما هم دیدن شما است.

امیر مقاره عنوان کرد که سورپرایز شب تولدش، حضور در بین مردم است. آن‌گاه مردم نیز برایش آهنگ تولدت مبارک خواندند. امیر مقاره به مردم گفت که اگر تمایل به عکس انداختن بعد از کنسرت دارند سر جایشان حضور داشته باشند و گروه ردیف به ردیف با مردم عکس خواهند انداخت.

آهنگ‌های "برو دارمت"، "شیک"، "دیوونه من"، "بچه که نیستم"، "هر بار این درو" و "دیوونه بازی" نیز سپس توسط خوانندگان اجرا شد.

"عاشق که میشی‌"، "پیشم بخند"، "دو دقیقه بودی" آخرین آهنگ‌های کنسرت بودند.

مهران تفرش باف، نوازنده، تایماز طائتی، نوازنده، امیر میلاد نیک‌زاد، تنظیم کننده و رهبر اکستر، یاشار خسروی، نوازنده، مسعود فلاح زاده، میک آپ آرتیست، علی الماسی، نوازنده، حمیدرضا عشقی، مدیر اجرایی، مهندس حسن اردستانی، تهیه کننده و مدیر آواز نو توسط خوانندگان معرفی شدند.

کنسرت ماکان بند رهام هادیان امیر مقاره
نظرات خوانندگان
  • نازنین
    پاسخ

    شماره تلفن امیر مقاره رو میخوام

  • مهدیه غلامی
    پاسخ

    باسلام خدمت
    آقا امیر مقاره خوش حالم شما را شناختم برای من آهنگ قشنگ بخوانند به عصر خوب کور و ناخدا ایرانی اصل

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین