کد خبر: 29794 A

"کلدپلی" طرفدارانش را غافل‌گیر می‌کند

"کلدپلی" طرفدارانش را غافل‌گیر می‌کند

گروه راک "کلدپلی" پس از یک سال سکوت به استودیو برمی‌گردد تا آلبوم جدیدی را تولید کنند.

ایران آرت: کارگردان مستند Oasis: Supersonic که اعضای گروه "کلدپلی" را از دانشگاه می شناسد به تازگی فیلم "کلدپلی: یک سر پر از رویا" را منتشر کرده است که داستان بیست ساله گروه را از دید بسیار نزدیک و پیشتر دیده نشده به تصویر میکشد.

"کلدپلی" بیشتر زمان سال گذشته را در سکوت به سر برد، اما به نظر میرسد که در سال 2019 به استدیو باز خواهند گشت.

وایت کراس می گوید: آن‌ها در حال حاضر در تعطیلات به سر میبرند و به نوعی یک سال به استراحت پرداختند. تا بحال چنین کاری را نکرده بودند. نمی دانم می توانم کریس (مارتین) را یک معتاد به کار دانست یا خیر! ولی او عاشق کاریست که انجام می دهد، چه داخل استدیو چه خارج از آن، روزی سه تا چهار آهنگ می نویسد. امسال تصمیم گرفتند که به خودشان استراحت بدهند و تا جایی که می دانم کاری نکرده اند، اما برای سال آینده برنامه هایی دارند هرچند که هنوز قطعی نشده است.

به گزارش مجله هواداران، زمانی که از وایت کراس در مورد برنامه گروه برای آلبوم هشتم پرسیده شد وی در پاسخ گفت: من چند مورد از آن‌ها شنیدم و حتی تکه‌هایی فیلم کوتاهی هم گرفتم که در موردش صحبت می‌کردند، اما فکر نکنم اجازه داشته باشم که چیزی بگویم، اما جالب هستند. آن‌ها گروه موفقی بوده‌اند تا جایی که راویانی که در جراید از آن‌ها می‌نویسند، می‌گویند: "آن‌ها در جای درست قرار دارند." چه آن‌ها را دوست داشته و چه نداشته باشید، هر آلبومشان یک تجربه جدید و مجزا از باقی آلبوم‌هاست. درست مثل گروه ریدیو هد. هنوز آلبوم Kid A را ننوشته‌اند که خیل طرفدارانشان می‌گویند که "این دیگه چیه؟"، اما احساس می‌کنم اگر از نخستین آلبوم تا همین آخری را گوش کنید می‌بینید که نتیجه غیرقابل‌پیش‌بینی نیست. آن‌ها همواره می‌خواهند خودشان را به چالش بکشند و دیگران را غافلگیر کنند، برای همین دلایل هم هست که با فردی مانند برایان انو کار می‌کنند. از همین جهت مطمئنم کار بعدی‌شان مردم را غافلگیر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: بعد از هر آلبوم، حس خالی شدن می‌کنند. کریس همیشه حس می‌کند که "اوه، دیگه تموم شدیم و گروه دیگه چیزی برای گفتن نداره.". به‌مرور اما همه‌چیز جمع می‌شود و برای اتفاقات پیش رو هیجان‌زده می‌شوند.

در همین میان گروه نیز از انتشار فیلم آلبوم تور جهانی "یک سر پر از رویا" خبر داده که محوریت اصلی آن بخش‌های پایانی این تور است. پکیج Butterfly Package از اجرای زنده بوینس آیرس در تاریخ 7 دسامبر منتشر خواهد شد.

موسیقی راک کلدپلی وایت کراس کریس مارتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین