کد خبر: 29626 A

لغو تمامی کنسرت‌های راک در برج آزادی

لغو تمامی کنسرت‌های راک در برج آزادی

تمامی کنسرت‌های موسیقی راک در برج آزادی به دلایل نامعلوم لغو شد.

ایران آرت: درحالی که فستیوال "موسیقی و آزادی" از هفته جاری آغاز و شهریار مسرور نیز روی صحنه رفته بود، طبق اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تمامی اجراهای این جشنواره و کنسرت‌های راک در مجموعه آزادی لغو شد.

به گزارش ایران آرت، این در حالی است که برج آزادی به عنوان تنها سالن اختصاصی اجرای موسیقی راک در شهر تهران شناخته می‌شود و این روزها میزبان فستیوال "موسیقی و آزادی" برای حمایت از موسیقی مستقل، با حضور ۱۶ گروه بوده است. فستیوالی که قرار بود از ۱۸ آذر تا ۲۵ دی در برج آزادی برگزار شود و در بین شرکت‌کنندگان نام خواننده‌ها و گروه‌های باسابقه‌ای هم دیده می‌شد.

فرشاد رمضانی، سرپرست گروه موسیقی "دگردیس" که قرار بود شب گذشته در برج آزادی روی صحنه برود، در گفتگو با ایرنا بد رفتاری گروه‌های دیگری که پیش از این بنام راک در برج آزادی اجرا داشتند و رفتار ناشایست و خارج از عرف هوادارانشان را عامل لغو کنسرتها در برج آزادی دانست. هرچند تا کنون مسئولان برج آزادی و برگزارکنندگان فستیوال "موسیقی و آزادی" صحبتی در این زمینه انجام نداده‌اند.

فستیوال "موسیقی و آزادی" تنها توانست شاهد برگزاری اجرای دو گروه باشد؛ شهریار مسرور و مدار و ۱۴ گروه باقی مانده روی صحنه نخواهند رفت.

برج آزادی موسیقی راک فرشاد رمضانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین