کد خبر: 29390 A

جسارتی که فقط محسن چاوشی دارد

جسارتی که فقط محسن چاوشی دارد

سیدعبدالجواد موسوی از جسارت محسن چاوشی در آلبوم جدیدش با نام "ابراهیم" می‌گوید.

ایران آرت: سیدعبدالجواد موسوی در تازه‌ترین قسمت برنامه "بیرون از کادر" به مرور آثار محسن چاوشی و تازه‌ترین آلبوم این خواننده با نام "ابراهیم" پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، موسوی درباره ویژگی آثار چاوشی می‌گوید: "چاوشی به معنای واقعی آلبوم موسیقی منتشر می‌کند و هر آلبومش یک حرف برای گفتن دارد و یک اندیشه پشت آن است و زحمت کشیده است تا وحدتی میان همه کارها باشد و آلبوم آخر او شاید بیش از سایر آثارش به آلبوم به معنایی که در ذهن ماست نزدیک شود.

یک اتفاق دیگری نیز در کار آقای چاوشی افتاده است که منحصر به فرد است و آن هم این است که شاعر و آهنگساز و خواننده دست به دست هم بدهند و یک اثر را به وجود بیاورند. حسین صفا یکی از شاعرانی است که در این سال ها با چاوشی همکاری تنگاتنگی داشته است که این همکاری به آلبوم "ابراهیم" می‌رسد که حسین صفا نقش پررنگی در آن دارد.

مهم‌ترین ویژگی آلبوم "ابراهیم" شاید شعرهای غریبی باشد که کمتر کسی جرات می‌کند به سمت آن‌ها برود و فکر کند می شود روی آن شعرها ملودی سوار کرد و در قالب ترانه به بازار عرضه کرد، اگر می‌بینیم محسن چاوشی این جسارت را کرده است، شاید حسین صفا با او نشسته گپ زده و این کلمات را برای چاوشی گره‌گشایی کرده و به همین دلیل او توانسته خیلی خوب با این کلمات ارتباط برقرار کند."


محسن چاوشی سیدعبدالجواد موسوی آلبوم ابراهیم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین