کد خبر: 28839 A

پیشنهاد کنسرت خیابانی در دهه ۷۰

پیشنهاد کنسرت خیابانی در دهه ۷۰

داود آزاد می‌گوید حدود ۲۰ سال قبل پیشنهاد اجرای رایگان در خیابان را داده که با پیشنهادش موافقت نشده است.

ایران آرت: داود آزاد، خواننده و نوازنده باسابقه درباره برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اظهار کرد: شاید حدود بیش از ۲۰ سال پیش من این پیشنهاد را به (وزارت) ارشاد دادم. پیشنهادی برای مجوز گرفتن و اجرای کنسرت رایگان در خیابان و میدان؛ اما متاسفانه ارشاد به هیچ‌وجه موافقت نکرد و به من مجوز ندادند. 

او با بیان اینکه از آن موقع دیگر دنبالش را نگرفتم، به ایسنا گفت: خیلی خوب است این اتفاق رخ بدهد اما نه به عنوان اینکه بخواهیم از این کار برای شهرت و نام و نشانمان استفاده کنیم. نفس قضیه خیلی زیباست اما اگر اینچنین باشد من نمی‌پسندم.

این نوازنده می‌گوید: سال‌هاست کاری خیریه را آغاز کردم، به هر شهرستانی می‌روم به زندانش سر می‌زنم و برای زندانیان به شکل رایگان اجرا می‌کنم. به زندان‌های بسیاری در ایران رفته‌ام. به نظر من اگر به‌دنبال این نباشیم که از آن کار استفاده خبری و شوآف کنیم خیلی کار قشنگی است. من شنیده‌ام یکسری دوستان موزیسین ما کنسرت گذاشته‌اند با (قیمت) بلیت بسیار بالا اما کنسرت فروش نکرد؛ کنسرت را کنسل و اعلام کردند وضعیت مردم خوب نیست و کنسرت خود را کنسل کردند و گفتند می‌خواهیم کنسرت خیابانی اجرا کنیم.

او اضافه می‌کند: حالا این کنسرت خیابانی چه مجوز بگیرد و نگیرد، شوآف خوبی است. این بازی‌ها و سیاست‌ها را من در کار هنرمند نمی‌پسندم. هنرمند اهل این سیاست‌ها نیست. اما کل ذات کار قشنگ است و من حتما دوست دارم این کار را انجام بدهم.

داود آزاد کنسرت خیابانی داوود آزاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین