کد خبر: 28703 A

ببینید: تقدیر از یک گروه موسیقی خیابانی / واکنش معاون هنری وزارت ارشاد به برخورد با نوازندگان خیابانی در رشت

ببینید: تقدیر از یک گروه موسیقی خیابانی / واکنش معاون هنری وزارت ارشاد به برخورد با نوازندگان خیابانی در رشت

معاون امور هنری وزارت ارشاد در یک اقدام نمادین از یک گروه موسیقی خیابانی به نمایندگی از گروه‌های موسیقی شهری تقدیر کرد.

ایران آرت: سید محمد مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز یکشنبه (۲۷ آبان ماه)، با حضور در اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره "کتاب و رسانه" که به میزبانی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه در هفته کتاب برگزار شد، از اعضای گروه موسیقی خیابانی "گیرین دیریم (رؤیای سبز)" تقدیر کرد.

این گروه موسیقی شهری از سوی دست اندرکاران جشنواره کتاب و رسانه برای اجرای موسیقی در آیین اختتامیه دعوت شده بودند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بهرامی، دبیر این جشنواره در سخنانی اظهار کرد: دعوت از این گروه موسیقی شهری برای اجرا در این مراسم رسمی به دلیل این است که از جانب رسانه‌های کشور به عنوان میزان‌الحراره جامعه، این پیام را صادر کنیم که نباید فقط هوای این قشر از جوانان برومند و تحصیلکرده جامعه را داشته باشیم، بلکه فراتر از آن، باید قدر این قشر مهم و انکارنشدنی وطن را بدانیم.

مجتبی حسینی، معاون هنری که به همراه مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مهمانان این مراسم حاضر بود، در یک اقدام نمادین، با حضور روی صحنه، با اهدای هدیه‌ای، از منصور شرف‌آبادی، سرپرست این گروه موسیقی تقدیر کرد.

شرف‌آبادی نیز در سخنانی کوتاه گفت: ما چند بار نام گروهمان را عوض کردیم، شاید معروف شویم اما این اتفاق نیفتاد. اما افتخار می‌کنیم که به‌ عنوان گروه موسیقی خیابانی فعالیت کنیم. الان هم خیلی خوشحالیم که برای اولین بار در چنین جایگاه رسمی‌ دیده شدیم.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از اجرای این گروه موسیقی را در اختتامیه جشنواره "کتاب و رسانه" تماشا کنید:

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی خیابانی مجتبی حسینی محمدمجتبی حسینی نوازندگان خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین