ایران آرت: آیین رونمایی از قطعه تصویری "آوای ایران" با هدف بزرگداشت حسین خواجه امیری (ایرج) عصر روز گذشته (دوشنبه ۲۸ آبان) در نگارستان شهر برگزار شد.

سالار عقیلی در بخشی از آیین رونمایی از موزیک ویدئوی "آوای ایران" درباره انتشار این اثر مشترک، گفت: من از کودکی به هنر استاد ایرج علاقمند بودم و همواره با شنیدن صدای ایشان به عنوان یک مخاطب غبطه می‌خوردم. این همکاری را نه تنها در قالب یک پروژه کاری بلکه ادای دینی به ساحت این استاد می‌دانم. همکاری در این اثر باعث افتخار من بود و امیدوارم مردم عزیز ایران هم از دیدن و شنیدن این کار لذت ببرند.

حسین خواجه امیری هم از حضور در موزیک ویدئوی "آوای ایران" ابراز خوشحالی کرد و گفت: من همواره صدای سالار عقیلی را تحسین کرده‌ام و همکاری با این هنرمند برایم تجربه زیبا و لذت‌بخشی بود.

"آوای ایران"، موزیک ویدئویی با خوانندگی حسین خواجه امیری و سالار عقیلی، آهنگ هایی از مهیار فیروزبختو بابک زرین، شعر از بامداد جویباری و افشین یداللهی و تنظیم امیر فیروزبخت و بابک زرین است که میناناصرجوی و امیر پوربافرانی، مشترکا تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند. کارگردان این قطعه تصویری علیصفرنژاد است.

کد خبر: 28692 |

سالار عقیلی و ایرج همخوانی کردند / "آوای ایران" را ببینید

همکاری مشترک سالار عقیلی و حسین خواجه‌امیری را در قالب یک موزیک ویدئو ببینید.

ارسال نظر