کد خبر: 2860 A

در اولین کنسرت محمد رضا گلزار در تهران چه گذشت؟ / ماجرای جیب بری و حضور یک عالیجناب

در اولین کنسرت محمد رضا گلزار در تهران چه گذشت؟ / ماجرای جیب بری و حضور یک عالیجناب

چنانکه انتظار می رفت کنسرت گلزار در تهران با استقبال شایان توجه روبرو شد

ایران آرت : کنسرت محمدرضا گلزار شب گذشته جمعه 20 اسفندماه در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

او در حالی شب گذشته کنسرت مستقل خود را با گروه "ریزار" آغاز کرد که چندی پیش در بندرعباس نیز روی صحنه رفته بود.

در ابتدای ورود به سالن نمایشگرهای داخل سالن تصاویر گلچین شده از فیلم‌های گلزار (فیلم "مادر قلب اتمی"، "خشکسالی و دروغ"، سریال "عاشقانه"، فیلم "آتش‌بس" و فیلم "کما") نمایش داده می‌شد، سپس اعضای گروه روی سن آمدند.

 با حضور گلزار و اجرای قطعه "باور کن دنیامی"  کنسرت آغاز شد، این هنرمند بعد از اتمام این قطعه ضمن تشکر از ارکسترش رو به حضار گفت: در آخرین هفته‌های اسفند هستیم و امیدوارم امشب برای همه شما شبی پرخاطره باشد. قطعه بعدی "بگو آره " بود.

با اتمام دومین قطعه نوبت به معرفی مهمانان ویژه رسید و گلزار مهمان خود را این‌طور معرفی کرد: عالی‌جناب فرمان آرا در این سالن هستند!

بعد از معرفی، گلزار از مردم خواست برای مرتضی پاشایی فاتحه خوانده و دقایقی را به احترامش سکوت کنند.

اجرای قطعه "روز برفی" فضای غم‌آلود کنسرت را شکسته و در ادامه قطعه "کار رو به اینجا رسوندی" اجرا شد.

معرفی عوامل سریال "عاشقانه" و یادآوری سالگرد ازدواج کارگردان سریال منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر از دیگر اتفاقات این کنسرت بود که توسط خواننده تبریک گفته شد.

"چطوری دیوونه" عنوان قطعه بعدی بود. بعد از اجرای قطعه "لعنتی" گلزار رو به سن خاطره جالبی از خود در یک کنسرت را این‌طور تعریف کرد: در بندرعباس مهمان کنسرت حمید عسکری بودیم و فقط یک تراک به پایان برنامه باقی مانده بود که حراست سالن از مردم خواست سالن را ترک کنند، در این گیرودار دو جوان اصرار فراوان برای گرفتن عکس یادگاری با من را داشتند و من خواستم به این سمت گیت بیایند، این دو هفت بار عکس گرفته و هر بار اعلام می‌کردند عکس خوب نشده و در حین گرفتن عکس بالا و پایین می‌پریدند که برایم جای تعجب داشت.

وی افزود: بعد از اتمام کار راضی شده و من را رها کردند به داخل ماشین رفتم و همانجا متوجه شدم کیفم در جیبم نیست! بله آن‌ها بالا پریده و کت من را بالا زده و دیگری کیفم را دزدیده بود.

بعد از این خاطره مردم شروع به تشویق کردند اما این خواننده با خنده و کمی گلایه گفت: این جوان‌ها تشویق ندارند به افتخارشان دست نزنید. آن‌ها جیب من را زدند...!

اشوان خواننده پرطرفدار پاپ از دیگر مهمانان ویژه این کنسرت بود که معرفی شد. سپس قطعه " دلم شکست" اجرا شد. او بعد از اجرای این قطعه گفت که علاقه زیادی به این کار دارد. "نگو نه" قطعه بعدی بود.

بعد از اجرای " از تو چه پنهوون" گلزار هنر نوازندگی خود را با زدن پرکاشن، و درامز و گیتار به رخ همگان کشید.

معرفی اعضای ارکستر بعد از اجرای قطعه "بهت عادت کرده بودم" انجام شد.

 "چی شد"هم پایان‌بخش این کنسرت بود. به درخواست حضار "بگو آره" دوباره اجرا شد.

چطوری دیوونه، بهت عادت کرده بودم، بگو آره، لعنتی، نگو نه، دلم شکست، از تو چه پنهون، چی شد، کار رو به اینجا رسوندی، باور کن دنیامی و... قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.

گروه ارکستر "ریزر" به سرپرستی حامد برادران گلزار را در این کنسرت یاری کردند.

کنسرت محمدرضا گلزار به تهیه‌کنندگی شرکت "اکسیر نوین" به مدیریت رضا خانزاده برگزار شد.

 

محمد رضا گلزار کنسرت محمد رضا گلزار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین