کد خبر: 28353 A

موریکونه تکذیب کرد / تارانتینو را آشغال خطاب نکردم!

موریکونه تکذیب کرد / تارانتینو را آشغال خطاب نکردم!

انیو موریکونه مصاحبه مجله آلمانی به نقل از وی که در آن به تارانتینو تاخته بود را تکذیب کرد.

ایران آرت: در حالی که روز یکشنبه رسانه های متعددی گفتگویی از انیو موریکونه آهنگساز بزرگ سینما علیه کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور آمریکایی منتشر کرده بودند ولی اکنون منابعی چون ایندی وایر و هالیوود ریپورتر با حذف این مطلب، تکذیبیه موریکونه را منتشر کردند.

به گزارش مهر، موریکونه طی بیانیه ای که صادر کرده ضمن تمجید از تارانتینو گفته است که از طریق وکیلش اقدام قانونی علیه مجله پلی بوی آلمان انجام خواهد داد.

در متن تکذیبیه موریکونه آمده است: "متوجه شدم که مجله پلی بوی آلمانی مطلبی به نقل از من منتشر کرده که در آن جملات منفی‌ای علیه تارانتینو و فیلم هایش و آکادمی اسکار آمده است.

در اینجا تاکید می کنم که من هیچگونه نظر منفی‌ای درباره آکادمی، کوئنتین و فیلم هایش نداده ام.

من به هیچ وجه فیلم های او را "آشغال" خطاب نکرده ام و به وکیل خود در ایتالیا گفته ام که این موضوع را به طور قانونی پیگیری کند.

من تارانتینو را به عنوان یک کارگردان بزرگ قبول دارم و خیلی به رابطه‌ و همکاری‌ام با او که در طول سالیان شکل گرفته است، می بالم. او فرد شجاعی است و شخصیت بزرگی دارد.

اسکاری که من کسب کرده ام که یکی از افتخارات بزرگ کاری من است، نتیجه همکاری با اوست و من تا همیشه از اینکه فرصت ساخت موسیقی برای فیلم او را یافته ام، به خود می بالم.

 من یک بار در لندن در یک کنفرانس مطبوعاتی به طور شفاف در مقابل تارانتینو تاکید کردم که کوئنتین را به عنوان یکی از بزرگترین کارگردانان همه دوران می شناسم. من هیچ گاه درباره این چهره بزرگ اسکاری و کسی که به من ۲ بار مهم‌ترین موقعیت های شغلی ام را داده است، اینگونه غیرمنصفانه صحبت نمی کنم."

کوئنتین تارانتینو تارانتینو انیو موریکونه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین