کد خبر: 28327 A

حمله تند و عجیب موریکونه به تارانتینو / او آدم احمقی است

حمله تند و عجیب موریکونه به تارانتینو / او آدم احمقی است

آهنگساز سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که دیگر با تارانتینو همکاری نمی‌کند.

ایران آرت: انیو موریکونه، آهنگساز اسطوره‌ای که اسکار بهترین موسیقی را به خاطر فیلم "هشت نفرت‌انگیز" تارانتینو به دست آورد به انتقاد شدید از این فیلمساز پرداخت.

به گزارش فارس، آهنگساز ایتالیایی خالق موسیقی فیلم "خوب، بد، زشت" در مصاحبه‌ای که این هفته در نسخه آلمانی‌زبان "پلِی‌بوی" انجام داد به تارانتینو حمله برد و او را به دو دلیل نقد کرد و گفت: تارانتینو به دو دلیل هرج و مرج گونه بودن آثارش و فقدان اصالت کارگردان نیست. او کاملا بی‌نظم است و بدون فکر صحبت می‌کند و همه کارها را در دقیقه آخر انجام می‌دهد. او هیچ ایده و تفکری ندارد. او زمانی که کار سفارش می‌دهد انتظار دارد در عرض چند روز برای فیلمش آهنگسازی شود که این غیرممکن است. این کار او مرا دیوانه می‌کند و من دیگر نمی‌خواهم با او کار کنم و آخرین بار همین نکته را به او گفتم.

انیو موریکونه که بیش از ۵۰۰ اثر موسیقایی خلق کرده و برای فیلم "یک مشت دلار" سرخیو لئونه و فیلم برنده جایزه کن "ماموریت" از رولاند جوف و فیلم "سینما پارادیزو" ساخته جوزپه تورناتوره موسیقی ساخته گفت که تارانتینو در رده کارگردانان بزرگ قرار نمی‌گیرد.

موریکونه در ادامه افزود: او آدم احمقی است و ایده‌هایش را از دیگران می‌دزدد. او هیچ چیز اصلی از خودش ندارد. این عوامل باعث می‌شود که او به عنوان یک کارگردان تعریف نشود. او در هیچ چیز با بزرگان هالیوود نظیر جان هیوستون، آلفرد هیچکاک یا بیلی وایلدر قابل مقایسه نیست. آنها کلاس داشتند. او تنها دوباره‌کاری می‌کند.

کوئنتین تارانتینو تارانتینو موسیقی متن انیو موریکونه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین