کد خبر: 28287 A

حمید هیراد یک عذرخواهی بدهکار است

حمید هیراد یک عذرخواهی بدهکار است

انتظار می‌رود حمید هیراد نه به خاطر اجرای غیرزنده‌اش بلکه به دلیل تلاش برای پنهان کردن یک حقیقت از مردم ایران عذرخواهی کند.

ایران آرت: سجاد مالمیر: پس از گذشت سه ماه از شروع افشاگری‌ها درباره کنسرت حمید هیراد در شیراز، سرانجام این خواننده اعتراف کرد که یکی از قطعاتش را به صورت پلی‌بک و غیرزنده اجرا کرده است؛ اعترافی که شاید بهتر بود همان ابتدا صورت می‌گرفت و حمید هیراد بابت اجرای پلی‌بکش عذرخواهی می‌کرد.

ماجرای اجرای پلی‌بک حمید هیراد با افشاگری یک ترانه‌سرا آغاز شد که هیراد قویاً آن را رد کرد و این ماجرا را تخریب‌های سازماندهی شده دانست. هیراد در پاسخ به ویدئویی که علیرضا بدیع از تصویر و صوت ناهماهنگ کنسرتش منتشر کرد، ویدئوی دیگری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد او لب‌خوانی نمی‌کند اما در ادامه چند ویدئوی دیگر از آن اجرا در فضای مجازی منتشر شد که ثابت می‌کرد ویدئویی که حمید هیراد به‌عنوان ویدئوی اصلی منتشر کرده یک ویدئوی دستکاری شده است!

پس از اینکه بر اغلب مخاطبان موسیقی ثابت شد که هیراد در کنسرت شیراز لب‌خوانی کرده، همه انتظار داشتند این خواننده از مخاطبان عذرخواهی کند اما او همچنان در مصاحبه‌هایش تأکید می‌کرد که پلی‌بکی در کار نبوده و عده‌ای قصد تخریب او را دارند. هیراد در ادامه برخی از خبرنگاران را به کنسرتش در تهران دعوت کرد تا ثابت کند غیرزنده نمی‌خواند، گرچه خبرنگاران و مخاطبان پیشتر اجرای زنده او را شنیده بودند و کسی انتظار نداشت او در تهران هم غیرزنده بخواند، بنابراین آن دعوت غیر از سرپوش گذاشتن بر لب‌خوانی کنسرت شیراز، بهانه دیگری نمی‌توانست داشته باشد.

در ادامه دفتر موسیقی تصمیم گرفت به این ماجرا ورود کند و صحت یا عدم صحت لب‌خوانی هیراد را مورد بررسی قرار بدهد که هفته گذشته پس از دو ماه بررسی بالأخره اجرای پلی‌بک حمید هیراد از سوی اداره کل ارشاد استان فارس و در ادامه توسط مدیرکل دفتر موسیقی تأیید شد.

حمید هیراد سرانجام امروز در برنامه رضا رشیدپور اعلام کرد که یک قطعه را در کنسرتش در شیراز به صورت پلی‌بک اجرا کرده است. دلایلی هم برای انجام این کار آورد که چندان پذیرفتنی نیست. هیراد گفت به دلیل کسالت و به این دلیل که قطعه "یار" اوج بالایی داشته، تصمیم گرفته آن را به صورت پلی‌بک اجرا کند، در حالیکه او به دلیل کسالت می‌توانست این قطعه را از رپرتوار اجرای آن شبش خارج کند.

البته هیراد همچنان جسارت اعتراف را نداشت و وقتی رشیدپور از او سؤال کرد که آیا لب‌خوانی کرده است یا خیر، سعی داشت توضیح بدهد تا به هر نحوی از زیر بار اشتباهش شانه خالی کند. او در ادامه بدون آنکه اثر پشیمانی در چهره‌اش دیده شود، با چهره‌ای خندان درباره ماجرای لب‌خوانی در شیراز صحبت کرد و گفت بدشانس بوده که اجرای پلی‌بکش لو رفته است!

واقعیت این است که اجرای پلی‌بک در کنسرتی که مخاطبان برای شنیدن صدای زنده خواننده هزینه کرده‌اند، کار قابل توجیه و شایسته‌ای نیست اما مخاطبان موسیقی فرصت جبران این اشتباه را به حمید هیراد می‌دهند ولیکن بحث اصلی بر سر پافشاری حمید هیراد بر روی پلی‌بک نبودن آن اجرا است. بخش تلخ ماجرای هیراد، تلاش او برای پنهان کردن حقیقت در برابر بیش از پانصد هزار طرفدارش در اینستاگرام و میلیون‌ها ایرانی است که با این کار عملاً فرهنگ بد لاپوشانی کردن و عذرخواهی نکردن را ترویج داد. بنابراین انتظار می‌رود اکنون که حقیقت بر همه آشکار شده است، حمید هیراد نه به خاطر اجرای غیرزنده‌اش بلکه به دلیل تلاش برای پنهان کردن یک حقیقت از مردم ایران عذرخواهی کند.

حمید هیراد سجاد مالمیر پلی بک
نظرات خوانندگان
  • Missmot
    پاسخ

    یه معذرت خواهی هم به طرفداری بی تی اس یعنی آرمی ها بدهکاره😑

  • سارا....ارمی
    پاسخ

    فکر نمی کنین موضوع مهم تر ی هست که باید بخاطرش معذرت خواهی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونم معذرت خواهی از بی تی اس و تمام ارمی های جهان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حتی به روی خودشم نمیاره که چند نفرو ناراحت و از خودش متنفر کرده !
    فقط دوست دارم خبر این کار به بیگ هیت برسه و ازش شکایت کنن !

  • Fatemeh
    پاسخ

    بیا پایین بچه😒

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین