کد خبر: 28050 A

توهین بی‌شرمانه امیر تتلو به زنان / اینستاگرام تتلو را حذف کرد

توهین بی‌شرمانه امیر تتلو به زنان / اینستاگرام تتلو را حذف کرد

ایران آرت: امیر تتلو که با ۴ میلیون فالور در اینستاگرام توهم دانائی پیدا کرده بود با اظهارنظرهایی بی‌خردانه کار را به جایی رساند که همین کاربران از اینستاگرام بیرونش کردند.

به گزارش خبرآنلاین، امیر تتلو سلبریتی اینستاگرامی با ۴ میلیون فالور دوباره جنجال به پا کرد. دوباره مردم را آزرد و این بار پاسخی قاطع از همان مردم دریافت کرد.

موجوداتی عجیب که از دل شبکه‌های اجتماعی بیرون می‌آیند

شبکه‌های اجتماعی از فیسبوک و توییتر گرفته تا اینستاگرام پدیده‌های دنیای مدرن هستند و در خود پدیده‌هایی دارند که لزوماً از مدرن بودن بهره‌ای نبرده‌اند.

این پدیده‌های شبکه‌های اجتماعی سلبریتی یا هر چه که نام بگیرند تریبونی در اختیار دارند که گستره نفوذش به تعداد افرادی است که آن‌ها را در گوشاگوش جهان دنبال می‌کنند. در ایران خودمان هم از این دست پدیده‌ها کم نداریم که برخی با دلیل و برخی بی‌دلیل افراد زیادی را دنبال خود می‌کشند.

امیر تتلو از این دست افراد بود که با ۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام خودنمایی می‌کرد و توهم این را پیدا کرده بود که این ۴ میلیون فرد دنیای مجازی هواداران اویند و او وظیفه دارد از دنیای فضائل خود آن‌ها را بی‌بهره نگذارد.

ماجراهای امیر تتلو بسیار است خواننده‌ای که در روزگار باب شدن موسیقی‌های به قولی «زیرزمینی» در کنار شاید هزاران نفر دیگر کارش را شروع کرد اما پس از مدتی راه پیشرفت را جای دیگری به جز موسیقی یعنی در دنیای مجازی یافت.

البته تتلو از این دنیا به جاهایی قدم گذاشت که شاید در خواب هم نمی‌دید اما این اواخر آنقدر نشانه‌های بی‌ثباتی، تعادل نداشتن و کارهای ناشایست در او زیاد بود که گمان نمی‌رفت یک رسانه پرمدعا یک ساعت از وقت خود را به او اختصاص دهد تا با خیال راحت همان افکار پریشان را تبلیغ کند.

تتلو مهمان آنتن بی‌بی‌سی فارسی می‌شود

تتلو تا پیش از مصاحبه با بی‌بی‌سی آنقدر جنجال‌ آفرینی کرده بود که نیازی به تکرار آن‌ها نیست از توهین به مقدسات تا حرف‌های عجیب پس از قتل وحشیانه دختربچه‌ای هفت ساله‌ اما تتلو روبه‌روی مجری بی‌بی‌سی نشست و یک ساعت تمام هر آنچه دوست داشت گفت و شاید بسیاری دلشان برای جوانی که جلوی خود می‌دیدند سوخت که مشخص بود نمی‌داند از زندگی چه می‌خواهد.

او در این مصاحبه هم ضد و نقیض‌های زیادی گفت. همان زمان هم برای بسیاری از اهالی رسانه سوال این بود که چطور رسانه‌ای که ادعای کار جدی و حرفه‌ای دارد در عین دانستن تمام این موارد به تتلو آنتن می‌دهد. 

5084401

توهین بی‌شرمانه به زنان و حذف شدن از اینستاگرام

مشخص بود که تتلو باز هم جنجال می‌سازد. این بار باز هم تیغ تیز توهین‌های تتلو بر پیکر زنان نشست و در صفحه‌ اینستاگرام او نوشته‌های نقش بست که شرم‌آور واژه‌ای کوچک برای توصیف آن است.

اینجاست که دیگر همان مردم ساکن شبکه‌های اجتماعی دلشان به درد می‌آید تاب نمی‌آورند و در هیات یک جمعیت معترض، به اینستاگرام شکایت می‌برند و تتلو را از این شبکه اجتماعی بیرون می‌کنند. پیام‌هایی که از این پس روانه اینستاگرام می‌شود محتوای مشابهی دارد و همه در شکایت از تتلو است. حتی برخی از کاربران مستقیما با این شبکه اجتماعی مکاتبه می‌کنند تا جلوی انتشار توهین‌های تتلو را بگیرند. 

5084421

قانون اینستاگرام برای حذف یا تعلیق یک اکانت چیست

آنطور که در قوانین اینستاگرام آمده است ملاک این شبکه اجتماعی برای حذف، مسدود یا تعلیق یک اکانت ربطی به تعداد گزارش‌های تخلفی که از آن به مسئولان این شبکه می‌رسد ندارد بلکه آن‌ها با توجه به قوانین و مقرراتی که برای تولید محتوا در این شبکه در نظر گرفته شده است، دست به بررسی می‌زنند و اگر مطلبی بر خلاف آن دیدند، دست به کار شده و اقدام متناسب را انجام می‌دهند.

ناگفته پیداست که برای آگاه کردن اینستاگرام از فعالیت‌های مخرب یک کاربر از میان میلیون‌ها کاربری که در این شبکه فعالیت می‌کنند، نقش گزارش کردن و پیگیری دیگر کاربران بسیار مؤثر و مهم است.

جنبشی که در فضای مجازی علیه تتلو راه افتاد

صفحه تتلو در اینستاگرام بسته شده است. او دیگر در این شبکه‌ اجتماعی نیست اما بحث او در شبکه اجتماعی توییتر داغ است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها خیال سرد شدن داشته باشد. در این میان بیشتر انتقادات به چیست؟

با خواندن نظراتی که درباره تتلو در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود یک موضوع مورد توافق بسیاری از کاربران است:‌ «تریبون دادن به چنین فردی اشتباه محض است.» در اینجا هم بسیاری به شماتت بی‌بی‌سی پرداخته‌اند که چرا با وجود تمام اطلاعاتی که از پیشینه این فرد موجود بود باز هم او را سوژه‌ای مناسب برای روی آنتن بردن دیده است.

پرسشی در پایان باقی می‌ماند. تکلیف ۴ میلیون نفری که تتلو را در اینستاگرام دنبال می‌کردند چیست؟ آیا آن‌ها را نیز باید همانند رسانه‌ای قضاوت کرد که به تتلو تریبون می‌دهد؟‌ آیا آن‌ها به دلیل دنبال کردن تتلو باید پس انتشار متن‌های توهین‌آمیز او احساس شرم کنند؟

اینجا دنیای شبکه‌های اجتماعی است. دنیای جدید، دنیایی بدون مرز که در آن هنوز بسیاری موارد تعریف روشنی ندارند و از این فرهنگ به فرهنگ دیگر متفاوت به نظر می‌رسند. اما آنچه مشخص است اینجا هم توهین و توحش تحمل نمی‌شود هر چند که راه برای ابراز آن باز باشد. 

اینستاگرام امیر تتلو
نظرات خوانندگان
  • ساناز
    پاسخ

    خیلی بد

  • هستی
    پاسخ

    عالی

  • س....
    پاسخ

    چه توهینی کرده ؟؟

  • ناشناس
    پاسخ

    خیلی بد

  • سارا
    پاسخ

    چی گفته اخه همش می نویسید توهین خب مثل ادم بنویسید که چی گفته😠😠😭🙏

  • سارا
    پاسخ

    میشه قشنگ بنویسید که چه توهینی😡😠😠😠😠😱

  • والو
    پاسخ

    کرم دارن من که هنوزم دوستش دارم

  • نفس
    پاسخ

    گفته 《زن فقط به سه درد میخوره کارگری کلفتی و بچه داری》غلط کرده

  • عرفان پایدار
    پاسخ

    <b>میشه بگیت به محرمم توهین کرده یا نه ولی به هر حال که من عاشق عرفان پایدار دارم و تتلو.عرفان جونمم نمیشه</b>

  • شکوفه
    پاسخ

    خیلی بد

  • والا به خدا کمبود خواننده نیست که بخواهیم آهنگ های یه تتلو رو گوش کنیم بی شخصیت ترین آدمی هست که دیدم 😠😠 این همه خواننده تی ام بکس ، سینا درخشنده ، ماکان بند ، محسن ابراهیم زاده ، میثم ابراهیمی و ...
    از تتلو بدم میاد جز توهین هیچی بلد نیست . نمیدونم چرا بعضی ها انقدر طرفدارش هستند . خودم دوستانم طرفدارش هستند همین طور دختر خاله ام ولی من ازش بدم میاد .

  • ساسان
    پاسخ

    خواننده های ایرانی فقط تتلو به درد میخوره

  • مبینا
    پاسخ

    من که چیزی نفهمیدم الکی نظر نمیدم

  • ناشناس
    پاسخ

    هر پسری که فک میکنه از دختر قوی تره هنوز دختر ندیده

  • ناشناس
    پاسخ

    <b> تتلو غلط میکنی به دخترا توهین میکنی خودت به چه دردی میخوری</b>

  • ....
    پاسخ

    <b> حرف دهنت بفهم</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    چرا نظرایی که من میدمو بر میدارین؟😠میزنه که با موفقیت ارسال شد ولی با گوشی ابجیم که نگاه میکنم نظر منو نیوردین فقط یکیشو اوردین

    • نامشخص

      <b>توهین به زن. گفته زن فقدبه ۳دردمیخوره کارگری کلفتی وبچه داری بیشخصیت انگارخودش خواهرومادر نداره</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>این تتلو اگه ببینم، غلط کرده به دخترا توهین کرده مگه چه خودش به چه در دی میخوره</b>

  • Darya
    پاسخ

    <b>لعنت به خودت و نگات </b>

  • بنده خدا
    پاسخ

    <b>تتلو کی هست اصلا که بخوایم به آهنگاش گوش بدیم... مگه خودت خواهر و مادر نداری جلف اصلا به تو چه که زن به چه دردی میخوره... بیخود میکنی درباره دخترا حرف میزنی. لعنت به خودتو ریخت نحست خاک تو سر خودت 😠😠</b>

  • امیر علی
    پاسخ

    من که نفهمیدم ولی من هنوز تتلو رو دوسش دار

  • 🟣
    پاسخ

    برو گم شو
    یه آدم بیکار علاف
    خود نحستم به سه درد بیشتر نمی‌خوری
    ۱_منحرف کردن جوان ها
    ۲_فساد جامعه
    ۳_توهین

  • ؟
    پاسخ

    <b>حالم از چنین ادمایی مث تتلو بهم میخوره...کسی که از کس دیگ انتقاد می‌کنه خودش باید خوب و بی نقص باشه نه اونی که سرتاپاش عیبه ... قیافشو شبیه جن ها کرده بااون خالکوبی های مسخرش باز به زن توهین می‌کنه...آدمی که حتی به خدا هم توهین کنه پس باید فهمید اصلا عقلی ندارن شعوری نداره که بخواد به بقیه احترام بزاره...خدا بهش عقل بده.</b>

    • Zahra

      واقعا چطور میتونه انقدر بی شعور باشه .
      خوبه خودش از ...... ننش جوونه زده

  • من زهرا هستم و 15 سالم هست و پیشنهاد میکنم اصلا آهنگ های تتلو رو گوش نکنید تتلو انسان با ارزشی نیست دخترا یه کم واسه خودتون احترام قائل باشید طرفدار خواننده ای نباشید که به دختر بودنتون توهین میکنه آخه تتلو چی داره آهنگ هاش که گوش میکنید قسط بی احترامی ندارم ولی هر وقت آهنگ های تتلو مثل جهنم یخ زده رو گوش کردم از فحش ها و حرف های نا امید کننده اش ناراحت شدم از نظر من برید آهنگ های بی تی اس رو گوش کنید 😍 من فن هزار آتیشه بی تی اس هستم . بی تی اس یه گروه هفت نفره کره ای هست که از هفت تا پسر به اسم جانگ کوک ❤ تهیونگ ❤ جهیوپ ❤ جیمین ❤ سوکجین ❤ شوگا ❤ نامجون ❤ تشکیل شده بی تی اس تو ایران ده میلیون فن داره و تو دنیا چند صد میلیون فن داره و بزرگ ترین فندم جهانی هست و به آن ها لقب بهترین بوی بند جهان داده شده است و آن ها رکورد هایی رو تو گینس ثبت کرده که تتلو به خوابش هم نمیبینه 😏
    برای مثال یکی از موزیک ویدیو های بی تی اس به اسم دی ان ای بالای یه میلیارد ویو داره و یکی از موزیک ویدیوهای بی تی اس به اسم دینامیت یوتیوب رو ترکوند از بس که خوب بود تازه موزیک ویدیو بی تی اس تو بیست و چهار ساعت بالای صد و هشت میلیون بازدید خورد تاحالا کسی رکورد بی تی اس رو نشکسته و بی تی اس خودش رکورد داینامیت اشرو زد و بعد موزیک ویدیو باتر را پخش کرد که شانزده میلیار دو شیصد میلیون استریم خورد .
    تازه جان سینا رپر بازیگر و کشتی گیر معروف آمریکایی هم فن بی تی اس هست
    بی تی اس صدر نشین جدول بیلیور آمریکا شد و نامزد جایزه گرمی شد و پرفروش ترین آلبوم سال 2020 رو تو دنیا داشتند بازم بگم یا بسه ؟؟؟
    رکورداشون به حدی زیاده که قابل گفتن نیست در ظمن سبک خوانندگی بی تی اس کیپاپ هست محبوب ترین سبک و سالم ترین سبک دنیا 😍 بی تی اس جز امید تو زندگی چیزه دیگه ای نمیگه و چندین نفر را از افسردگی و مرگ نجات داده اون ها اصلا تو آهنگ هاشون فوش نمیدند بلکه بعضی ها به خاطر آهنگ های اون ها حالشون خوب شده اونا میگن ما باید خودمون رو دوست داشته باشیم
    اعضای بی تی اس خیلی زجر و سختی کشیدن وقتی بچه بودند و همین باعث شده الان انقدر خوب باشند و به دیگران امید بدهند تازه موزیک ویدیو بی تی اس مثل تتلو نیست که کلی روش کار میکنن و مسدونستید جلوه ویژه کامپیوتری ندارند و همه چی ساخت دست کارگردان و خرج هاو خطرها رو برای ساخت فقط یه موزیک ویدیو تحمل میکنند پیشنهاد میکنم موزیک ویدیو فیک لاو رو ببینید اونوقت میفهمید کیپاپ و بی تی اس یعنی چی 😎😎😎 بزرگ ترین عضو گروه یعنی سوکجین یا همون ورد واید هندسام 29 سال شده و کوچک ترین عضو جونگ کوک یا همون کوکی جون 💋💋 23 ساله شده و هفت ساله خواننده اند و سه سال هم کار آموز بودند یعنی ده ساله که وجود دارند و اون ها بهترینند من چیزی رو که از اهنگ میخوام تو کیپاپ پیدا کردم در ظمن بی تی اس خیلی انسان های خیری هستند مثلا یک میلیون دلار به اون هایی که به خاطر کرونا بی کار شده بودند کمک مالی کرد بقیه خواننده های کیپاپ مثل اکسو ، مامامو ،
    ایتزی ، آیو ، بلک پینک ❤ هم خوبند
    ولی من فقط فن بی تی اس و بلک پینک ام
    فن های بی تی اس آرمی نام دارند و فن ها بلک پینک ، بیلینکی نام دارند و من یه آرمی دو آتیشه و همچنین یه بیلینکی هستم راستی کوکی یکی از اعضای بی تی اس جذاب ترین مرد پارسال تهیونگ جذاب ترین مرد امسال شد این رو واسه فن ها گفتم که خوش حال باشن .
    من چیزی که از موسیقی می خواستم را تو کیپاپ پیدا کردم از آهنگ های تتلو جز فحش چیزی یاد نگرفتم در صورتی که از بی تی اس خوب بودن رو یاد گرفتم بی تی اس بهترینه جذاب ، با شخصیت ، دانا ، حرفه ای همراه با رپ و دنس و ، وکال حرفه ای . جیمین یکی از اعضای بی تی اس خوش صدا ترین آدمی هست که تو عمرم دیدم خیلی کیوته
    # موسیقی خوب گوش کنیم
    # برای گوش هامون احترام قائل بشیم
    ببخشید طولانی شد کامنت ام فقط میخواستم بگم که طرفدار کسی باشید که بهتون اهمیت بده مثل آرمی ها که بی تی اس عاشقانه دوستشون داره و از طریق ویلایو با فن هاش در ارتباطه .
    امیدوارم نظرم را ببینید و برید دنبال موسیقی که بهتون چیزهای مفید یاد بده

    • ناشناس

      <b>تتلو واقعا برات متاسفم واقعا که خیلی بیشعوری که به دخترا و زن ها توهین کردی </b>

  • Mobi
    پاسخ

    هرکاری کرده کرده عشقش کشیده اگه واقعا طرفدارش باشید هنوزم باید دوسش داشته باشید پرچم تتلیتیا بالاس#تتلیتی

  • زهرا
    پاسخ

    بابا چه توهینی کرد اومد گفت منه تتلو که هزار تا دختر دیدم یه دختر که لباس ناجور می پوشه سرمو برمیگردونم دیگه چه برسه به بقیه گفت دست گشت ارشاد هم درد نکنه همیننننننننن حالا مردم گرفتن بدبختو از اینستا حذف میکنن یعنی چی واقعا

  • تتلو توهین نادرستی به دخترها کرده است و این باعث شد که من بیشتر از قبل ازش بدم بیاد همون طور که تو چند تا کامنت بالایی هم گفتم☝☝☝☝
    برید آهنگ های گروه کره ای بی تی اس Bts رو گوش کنید چون بهتون یاد میده خوب باشید و برای رسیدن به اهدافتون تلاش کنید آهنگ های بی تی اس پر از حرف های تازه و مثبت هست . نمیخوام به تتلو توهین کنم ولی اینکه اون به دخترا توهین میکنه و تو آهنگ هاش همش حرف های نا امید کننده میزنه اصلا خوب نیست من 15 ساله ام و یک نوجوان هستم و دوستانم متاسفانه طرفدار تتلو اند ولی من و دختر عمو ام طرفدار کیپاپ کره و بی تی اس هستیم و از تتلو بدمون میاد از بین خواننده های ایرانی هم ماکان بند و سارن و ... خوبند و عشقند ❤
    من آهنگ 💜فیک لاو💜 بی تی اس رو خیلی دوست دارم 💜💜 پیشنهاد میکنم گوش کنید

    لینک آهنگ فیک لاو از بی تی اس 👇👇👇
    https://www.aparat.com/playlist/257129/BTS

    خلاصه بگم که از دست توهین های تتلو واقعا ناراحت هستم ای کاش حداقل عذر خواهی میکرد بابت حرف هاش 😳😵😟😢😢
    # گوش مون رو به موسیقی خوب عادت بدیم
    من خیلی بی تی اس رو دوست دارم به خاطر همین همش سعی میکنم تا جایی که میتونم موسیقی خوب و بی تی اس رو معرفی کنم به خاطر همین دوباره کامنت گذاشتم ❤

  • روانی
    پاسخ

    <b>تتلو عشقه </b>

  • آرزو
    پاسخ

    من زیاد آهنگ گوش میکنم ولی تا حالا آهنگای اینو گوش نکردم و نمیدونم صدای نحسش چجوریه و اصلنم دوست ندارم گوش بدم ،، میگن جز فحش چیزی دیگه ای بلد نیس آدم ازش چندشش میشه چجوری بهش نزدیک میشن بعضیا من که کلا ازش بدم میاد با اون قیافش شبیه دفتر نقاشی شده خدا وجود همچین آدمایی رو از زمین محو کنه

  • تتلو.😈ali
    پاسخ

    تتلو من عاشقتم و هستم فوش نمیدم بهت ولی سیب زمینی رگ داره تو نه از طرف بچه لاهیجان ولی الان تو افسریه

  • Matin
    پاسخ

    من عشقتم تتلو

    • ناشناس

      <b>تتلو از اولش هم دوست نداشتم بی شعور بی لیاقت،😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡</b>

  • اسنا
    پاسخ

    به نظر من توهين به دخترا كار بديه ولي تتلوبعضي چيزا رو راس ميگه ومن يكي از ترفداراشم كه خيلي دوسش داره درسته يازده سالمه ولي اهنگاي تتلو برام ارامش بخشه ادم خيلي اروم ميشه
    يه چيزي ميخوام بگم
    من يكي از ترفتار هاي پراب و قرصشم خيلي ممنون كه هستي تتلو 😘😘😘😍😍😘😘😘😊😘🤗😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😼😻😼😻ولي بعضي اهنگاش ناجوره 😹😹😹اما خيلي خفن و عاله ناموصن اهنگ من دلم تنگه خيلي عاليع ومن از تتلو حمايت ميكنم

  • B
    پاسخ

    واقعا مگه شما دخترا به چه دردی میخورید ها
    شماها کارگری کلفتی و بچه داری واسه شما ها زیادیه

  • ‌‌‌‌‌‌‌
    پاسخ

    <b> شوخی کرده شما هنوز تتلو نشناختین. یکی نیس بتون بگه زیاده روی چرا میکنین</b>

    • mina

      <b>من آهنگاشو میگوشم البته اونایی ک کمتر یا اصن فش نداره مثل شب یلدا و... اما شخصیتش داغونه 🤢</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    من همیشه طرفدار تتلو می مونم و هستم

  • نسرین
    پاسخ

    <b>تتلو معتاد ضدزن هست که بدجور تو بیراهه افتاده
    !!!!</b>

  • الام
    پاسخ

    چرا تتلو از زن بدش می یاد

  • الام
    پاسخ

    من اهنگ تتلو رو خلی دوست دارم و خوده تتلو رو به ترین
    خواننده که من تا الا دیدم من دلم تنگه واسه‌ی تتلو

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین