کد خبر: 27919 A

رهایی خواننده پاپ از دام اعتیاد

رهایی خواننده پاپ از دام اعتیاد

مادر خواننده جوان آمریکایی اعلام کرد دخترش 90 روز است از دام اعتیاد نجات پیدا کرده است.

ایران آرت: دمی لواتو، ستاره موسیقی آمریکا که در تابستان امسال به علت مصرف مواد اوردوز کرد و چند روزی در بیمارستان بستری بود، در حال حاضر در حال درمان است و مادرش از بهبود اوضاع او و همینطور مبارزه این خواننده با اعتیاد خبر می‌دهد. 

به گزارش ایران آرت، خانم دایانا دلاگارزا در گفت‌وگویی رادیویی اعلام کرد که دخترش 90 روز است اعتیاد را ترک کرده و هم‌اکنون در حال تلاش برای بازگشت به شرایط عادی است. مادر دمی لواتو تأکید کرد: "اعتیاد یک بیماری خطرناک است و مبارزه با آن کار راحتی نیست. راه برون‌رفت از این بیماری، مبارزه است که دمی در حال حاضر مشغول مبارزه است و حتم دارم آن را شکست می‌دهد."

خانم دلاگارزا که دلیل مشخصی را برای اعتیاد دخترش نمی‌تواند بیان کند، درباره اعتیاد دمی به مواد و الکل می‌گوید: "من از اعتیاد دمی با خبر نبودم چون او با من زندگی نمی‌کند. دمی اکنون 26 ساله است. شاید اگر می‌توانستم بیشتر از او مراقبت می‌کردم."

مادر دمی لواتو درباره زمان بازگشت دمی لواتو به عرصه موسیقی گفت: "من هم مثل شما برای برگشتن دمی و آهنگ‌های جدیدش هیجان دارم. این اتفاق به زودی می‌افتد. من به دمی افتخار می‌کنم."

گفته می‌شود دمی لواتو در هفته‌های اخیر چند بار با نامزد سابقش دیدار کرده و از او برای بهبود اوضاع جسمی و روحی‌اش کمک گرفته است. این در حالی است که برخی رسانه‌ها علت بی‌پروایی دمی لواتو در مصرف مواد را جدایی او از نامزدش می‌دانستند و می‌گفتند دمی لواتو بعد از جدایی احساس می‌کند چیز بیشتری برای از دست دادن ندارد. 

دمی لواتو در ماه آگوست تمامی اجراهای بین‌المللی‌اش را لغو کرد و به احتمال فراوان پس از بهبود جسمی و روحی تور کنسرت‌هایش را از سر خواهد گرفت.

اعتیاد دمی لواتو خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین