کد خبر: 27868 A

همکاری خواننده فقید و بازیگر برنده اسکار در یک فیلم کریسمسی

همکاری خواننده فقید و بازیگر برنده اسکار در یک فیلم کریسمسی

«آخرین کریسمس» با حضور چهره‌های مشهور هالیوود ساخته می‌شود.

ایران آرت: مهدی فروتن: آهنگ‌های ناشنیده جورج مایکل سه سال پس از مرگ این خواننده آمریکایی در فیلم سینمایی «آخرین کریسمس» به گوش علاقه‌مندان می‌رسد.

به گزارش ایران‌آرت، کمدی عاشقانه «آخرین کریسمس» به کارگردانی پل فیگ بر اساس فیلمنامه‌ای از اما تامپسن (بازیگر بریتانیایی برنده دو جایزه اسکار) و براینی کیمینگز (کمدین 37 ساله انگلیسی) برای نمایش در نوامبر 2019 می‌سازد اما شاید مهم‌ترین ویژگی این فیلم، استفاده از یکی از ترانه‌های ناشنیده مایکل فقید باشد که دسامبر 2016 درست در صبح روز کریسمس در 53 سالگی از دنیا رفت.

امیلیا کلارک (ستاره «بازی تاج و تخت») و هنری گلدینگ (بازیگر فیلم پرفروش «آسیایی‌های خرپول») بازیگران اصلی «آخرین کریسمس» هستند و داستان درباره دختری به نام کیت است که در تعطیلی‌های کریسمس در یک فروشگاه در لندن کار می‌کند. او که مدام تصمیم‌های بد می‌گیرد، با پسری بسیار خوب به تام آشنا می‌شود و این آشنایی سرآغاز ماجراهای بعدی در زندگی دو جوان داستان است.

ایده فیلم مربوط به خواننده فقید است و مایکل پیش از مرگ موافقت خود را برای همکاری در تولید این کمدی عاشقانه اعلام کرده بود. تامپسن و همسر بازیگرش گرگ وایز در گسترش دادن ایده همکاری کرده‌اند و حالا بازیگر برنده اسکار با کیمینگز در حال نگارش متن نهایی ششمین تجربه فیلمنامه‌نویسی خود است.

مایکل پیش از این هم علاقه خود را به مشارکت در فیلم‌های سینمایی نشان داده بود. از ترانه‌ها و موسیقی این خواننده و آهنگساز فقید در فیلم‌های «ددپول»، «زولندر»، «پلیس بورلی هیلز 2»، «قواعد جذابیت» و «فیلم ایموجی» استفاده شده و «آخرین کریسمس» می‌تواند تازه‌ترین نمونه باشد.

تامپسن تنها بازیگر تاریخ 90 ساله آکادمی اسکار است که در دو بخش بازیگری و نویسندگی برنده جایزه شده است؛ اسکار فیلمنامه اقتباسی برای «حس و حساسیت» در 1995 و اسکار بازیگری برای «هواردز اند» در 1993. «یک لطف ساده» تازه‌ترین فیلم فیگ است که در اکران عمومی 86 میلیون دلار فروخته و فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرده است.

امیلیا کلارک جورج مایکل اما تامپسن آخرین کریسمس براینی کیمینگز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین