کد خبر: 27541 A

عذرخواهی خواننده پاپ به خاطر گاف ترانه جدیدش

عذرخواهی خواننده پاپ به خاطر گاف ترانه جدیدش

خشایار اعتمادی به خاطر استفاده نادرستِ واژه‌ها در ترانه جدیدش از مردم عذرخواهی کرد.

ایران آرت: در برنامه رادیویی «کافه هنر»، شهاب شهرزاد کارشناس برنامه به این موضوع اشاره کرد که ترانه‌هایی که در دو سال اخیر منتشر می‌شوند، با اشکالات جدی زبانی رو‌به‌رو هستند، از جمله کاربرد نادرست واژه‌ها، تالیف بسیار ضعیف و... که باعث تنزل زبانی شده است و در آخر مُهر و امضای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پای این ترانه‌هاست.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه این برنامه به عنوان نمونۀ استفاده نادرست از واژه‌ها، اثر جدید خشایار اعتمادی با عنوان «خواهشاً »پخش شد. سپس درباره نادرستی این کلمه با کارشناس برنامه بحث و این موضوع مطرح شد؛ خواهش واژه‌ای فارسی است که تنوین عربی نمی‌گیرد.

دقایقی بعد خشایار اعتمادی از طریق تماس تلفن پاسخگوی کافه هنر رادیو ایران شد. او در این باره گفت: «می‌شد تغییر این واژه، چند ماه طول بکشد، به ناچار آن ترانه را منتشر کردیم.»

این خواننده افزود: «عادت بدی در فرهنگ ما وجود دارد که گناهان را به گردن بغل دستی‌ها می‌اندازیم، و متقاضی، اثر بی‌محتوا می‌خواهد و سرمایه‌گذاران هم متناسب با تقاضا اثر تولید می‌کنند. واقعیت این است که مردم در دوره‌ای این موسیقی را می‌خواستند، اما امروز خوشحالم از نظرسنجی کافه هنر می‌شنوم که 91 درصد مردم از محتوای ترانه‌های پاپ ناراضی هستند.»

خشایار اعتمادی در پایان گفت: «همه به اندازه هم مقصریم، از جمله منی که کم کار شدم. رسانه ها که این کارها را  پخش کردند، وزارت ارشاد که به آثار بی‌محتوا مجوز داد، و در آخر مخاطبان موسیقی.»

کافه هنر به تهیه کنندگی زهره سربازی و اجرای شهاب شهرزاد ساعت 15:50 از آنتن رادیو ایران  روی  موج  FM ردیف 90 مگاهرتز و موج AM  ردیف 558 کیلوهرتز پخش می شود.

موسیقی پاپ خشایار اعتمادی خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین