کد خبر: 26748 A

سبکی که جایگزین موسیقی راک شد

سبکی که جایگزین موسیقی راک شد

گیتاریست مشهور آمریکایی می‌گوید در سال‌های اخیر موسیقی هیپ هاپ طرفداران بیشتری نسبت به موسیقی راک پیدا کرده است.

ایران آرت: اسلش، گیتاریست مشهور گروه موسیقی "گان ان روزز" هفته گذشته سومین آلبوم مشترکش با مایلز کندی و اعضای گروه The Conspirators (توطئه‌گران) شامل تاد کرنز، برنت فیتز و فرانک سیدوریس را منتشر کرد. این آلبوم "زندگی در رویا" نام دارد و شامل 12 قطعه در سبک هارد راک است.

به گزارش ایران آرت، این نوازنده صاحب‌نام به بهانه انتشار این آلبوم گفت‌وگویی با یواس تودی انجام داده و به تشریح وضعیت موسیقی راک پرداخته است. او می‌گوید وضعیت امروز موسیقی راک به نسبت نیمه دوم قرن 20 تغییر کرده و راک دوباره به سال‌هایی که موسیقی زیرزمینی محسوب می‌شد برگشته است.

نوازنده صاحب‌نام "گان ان روزز" به یواس تودی گفت: راک دیگر جریان اصلی نیست. من آن را دوست دارم (این‌که دیگر جریان اصلی نیست). اکنون شرایط دوباره به زمانی برگشته که "راک اند رول" بیشتر یک مفهوم زیرزمینی بود. 

او در پاسخ به این سؤال که چه سبکی جایگزین موسیقی راک شده است، توضیح داد: تا جایی که من می‌دانم هیپ‌ هاپ و موسیقی‌های مربوط به آن. هیپ‌ هاپ در حال حاضر خیلی عمومیت یافته. به هر حال این موسیقی از موسیقی‌های مختلفی گرفته شده است.

در این گفت‌وگو درباره آینده "گان ان روزز" نیز از اسلش پرسیده شد که او گفت در آینده هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. اسلش همچنین در مورد بازگشت اعضای قدیمی گروه در سال 2016 و برگزاری یک کنسرت غافل‌گیرانه گفت» اسکل رُز (خواننده) با یک تماس باعث شده بقیه اعضای گروه دور هم جمع شوند.

گروه "راک ان روزز" یکی از گروه‌های برجسته موسیقی راک است که سال 1985 تشکیل شد و با آلبوم پرفروش "اشتیاق برای نابودی" به شهرت جهانی دست پیدا کرد. این گروه از ابتدای قرن 21 منحل شد و اکنون اسکل رُز به‌عنوان تنها عضو باقی‌مانده از اعضای سابق "گان ان روزز" با اعضای جدید و کمتر شناخته‌شده برنامه اجرا می‌کند.

موسیقی راک هیپ هاپ اسلش موسیقی هیپ هاپ گان ان روزز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین