کد خبر: 26473 A

چهار زن هنرمند و یک فوتبالیست پرطرفدارترین چهره‌های اینستاگرام

چهار زن هنرمند و یک فوتبالیست پرطرفدارترین چهره‌های اینستاگرام

سلنا گومز پرطرفدارترین هنرمند در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

ایران آرت: شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال‌های اخیر محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بوده و مردم زیادی در سراسر جهان عضو آن هستند. بسیاری از چهره‌های سرشناس عرصه‌ سیاست، ورزش و هنر هم در این شبکه اجتماعی حضور دارند و از قابلیت‌های آن برای تبلیغ و عرضه نوع فعالیت‌شان بهره می‌برند. هر چند گاهی واکنش‌هایی از سوی آن‌ها سر می‌زند که باعث می‌شود برای همیشه از چشم بیفتند و دیگر نتوانند محبوبیت سابق را داشته باشند اما در عین حال نمی‌شود انکار کرد که اینستاگرام بیشترین کمک را به معرفی چهره‌های شناخته شده کرده است.

به گزارش ایران آرت، محبوب‌ترین چهره‌های اینستاگرام هنرمندان هستند، به طوریکه از 5 اکانت پرطرفدار اینستاگرام، 4 اکانت مربوط به هنرمندان است. اگر اکانت رسمی اینستاگرام که 253 میلیون فالور دارد را در نظر نگیریم، اکانت سلنا گومز پرطرفدارترین اکانت این شبکه اجتماعی است. تا چندی پیش کریستیانو رونالدو بیش از هر چهره دیگری در اینستاگرام فالور داشت اما حالا سلنا گومز گوی سبقت را از رونالدو ربوده و برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان در رده دوم قرار دارد. در ادامه 5 چهره پرطرفدار اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. سلنا گومز / 134 میلیون فالور

selena-gomez-coach-nyfw-2018-00-3

پرطرفدارترین هنرمند جهان در اینستاگرام، سلنا گومز، خواننده 26 ساله آمریکایی است که 143 میلیون فالور دارد. پست‌های سلنا گومز در اینستاگرام به طور میانگین حدود 5 میلیون لایک می‌خورد. او دو ماه پیش با عکس مربوط به جشن تولدش توانست رکورد سریع‌ترین پستی که به یک میلیون لایک می‌رسد که در اختیار بیانسه بود را بزند. پست سلنا تنها پس از 11 دقیقه از مرز یک میلیون لایک عبور کرد. از دلایلی که باعث شده سلنا گومز پرطرفدارترین هنرمند در اینستاگرام باشد می‌توان به فعالیت او در زمینه‌های مختلف هنری از جمله موسیقی، سینما و مدلینگ و همینطور رابطه جنجالی‌اش با جاستین بیبر اشاره کرد.

2. کریستیانو رونالدو / 133 میلیون فالور

97-04-c23-2105

فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در همه شبکه‌های اجتماعی بیشترین فالور را در میان فوتبالیست‌ها دارد. انتقال این فوتبالیست از باشگاه رئال مادرید به یوونتوس نه تنها باعث نشد که مادریدیستا او را آنفالو کنند بلکه طرفداران بیشتری به جمع طرفداران رونالدو اضافه شد و او حالا فاصله‌اش با نیمار و لیونل مسی که حدود 100 میلیون فالور دارند را بیشتر کرده است. البته شاید اگر مسی فعالیتش در شبکه‌های اجتماعی را بیشتر می‌کرد اکنون رقابت سختی بین او و رونالدو از حیث میزان دنبال‌کننده در اینستاگرام ایجاد شده بود. رونالدو برند خودش با نام CR7 را دارد و عکس‌های مدلینگش و همینطور عکس‌هایی که از خانواده 6 نفره‌اش منتشر می‌کند بیشترین لایک را در اینستاگرام می‌خورد.

3. آریانا گرانده / 129 میلیون فالور

ariana-grande-joseph-llanes-photoshoot_1

آریانا گرانده خواننده محبوب تینیجرها است و طبیعی است که طرفداران فراوانی در اینستاگرام داشته باشد. روابط جنجالی او با مک میلر و سپس پیت دیویدسون هم باعث کنجاوی کاربران برای فالو کردن گرانده شده است. این خواننده 25 ساله تا چند ماه پیش با مک میلر در ارتباط بود که رابطه‌اش با این رپر را به بهانه متمرکز شدن روی آلبوم جدیدش بهم زد اما یک ماه بعد با پیت دیویدسون وارد رابطه شد و حالا قصد دارد با این بازیگر ازدواج کند. البته هر پست گرانده به طور میانگین یک تا دو میلیون لایک می‌خورد و از این حیث قابل قیاس با سلنا گومز نیست.

4. بیانسه / 118 میلیون فالور

BEYONCE-SMILING-facebook

بیانسه سومین هنرمند پرطرفدار در اینستاگرام است. او بیشتر عکس‌های دو نفره‌اش با همسرش جی‌زی در تورهای جهانی را به اشتراک می‌گذارد و بخشی دیگر از پست‌هایش هم مربوط به عکس‌هایی است که از او در مجلات و جشن‌های مد گرفته شده است. شاید اگر جی‌زی نیز همچون همسرش در اینستاگرام فعالیت می‌کرد، این دو مجموعاً بیش از 200 میلیون فالور می‌داشتند و یک رکورد دست‌نیافتنی را به‌عنوان محبوب‌ترین زوج اینستاگرام ثبت می‌کردند.

5. کیم کارداشیان / 118 میلیون فالور

4665182-uae-kim-kardashian-divorce-950x632

همه کیم کارداشیان را به‌عنوان یک مدل می‌شناسند و حتی چند ماه پیش نخستین جایزه اسکار دنیای مد موسوم به CFDA هم به او رسید اما جالب است بدانید که کارداشیان از بردن این جایزه تعجب کرد و گفت من فعالیتی به‌عنوان مدل انجام نداده‌ام ولی از بابت دریافت این جایزه خوشحالم. کارداشیان فعالیت‌هایی در زمینه بازیگری داشته اما چندان موفق نبوده است. بیشتر شهرت او به خاطر فعالیت اقتصادی‌ و برند شخصی‌اش است. کارداشیان در حال حاضر معروف‌ترین عضو خانواده ثروتمند کارداشیان-جنر است. او در سال‌های اخیر فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی زیادی هم انجام داده و به تازگی با کاخ سفید نیز وارد همکاری شده است. همسر کارداشیان، کانیه وست اعلام کرده قصد دارد برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 با دونالد ترامپ وارد رقابت شود.

دیگران

فاصله بین چهره‌هایی همچون دواین جانسون، کایلی جنر و تیلور سویفت با 5 چهره پرطرفدار اینستاگرام چندان زیاد نیست. جانسون که بیشتر با نام راک شناخته می‌شود، 116 میلیون فالور دارد و ششمین چهره پرطرفدار اینستاگرام است. کایلی جنر، مدل و اینفلوئنسر که عضوی از خانواده کارداشیان‌ها است نیز 115 میلیون طرفدار دارد. جوان‌ترین چهره‌ای است که توانسته بالای 100 میلیون فالور داشته باشد. تیلور سویفت با 112 میلیون، نیمار و جاستین بیبر با 102 میلیون و لیونل مسی نیز با 98 میلیون فالور در رده‌های بعدی قرار دارند. 

کریستیانو رونالدو بیانسه سلنا گومز کیم کارداشیان تیلور سویفت دواین جانسون اینستاگرام کایلی جنر
نظرات خوانندگان
  • سامیه
    پاسخ

    من عاشق سلنا هستم و تا وقتی زنده ام ان را فراموش نمیکنم من ۹ سالم است

  • سامیه
    پاسخ

    سامیا سامنی

  • سلنا
    پاسخ

    من سلنا هستم و اگر شما بگویید دروغ می گویم اشتباه می کنید من اولین نفری که دوست دارم سلنا گومز است دومین نفر آریانا گراند است

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین