کد خبر: 26452 A

ترانه‌های شهیار قنبری به بازار می‌آید

ترانه‌های شهیار قنبری به بازار می‌آید

مجموعه ترانه‌های شهیار قنبری از سوی انتشارات نگاه روانه بازار می‌شود.

ایران آرت: طبق اعلام موسسه انتشارات نگاه مجموعه ترانه‌های «دریا در من» سروده شهیار قنبری با ویراست جدید در آستانه انتشار قرار گرفته است.

از جمله ویژگی‌های این اثر می‌توان به این نکات اشاره کرد که متن آن بارها توسط صاحب اثر بازخوانی شده و از اغلاط مطبعی و ویرایشی پیراسته شده است. همچنین متن کتاب جدید با افزوده‌های بیشمار است که با چاپ پیشین آن تفاوت بنیادی دارد. این کتاب سرشار است از خاطره‌نگاری‌های شاعر و دلیل سرایش ترانه که تصویر تاریخی از ترانه‌سرایی نوین ایران را در برابر خواننده می‌نهد. کتاب دارای تصاویری خاطره‌انگیز و نوستالژیک نیز هست. شاعر در این اثر علاوه بر ارائه مجموعه‌ای از محبوب‌ترین ترانه‌های خود، تصویری روشن از زمانه و زیست و افراد مؤثر در امر موسیقی و ترانه را ارائه می‌دهد.

دی ماه 96 بود که آثار شهیار قنبری برای اولین بار در ایران با نظارت خودش و مجوز رسمی از سوی انتشارات نگاه منتشر شد. این شاعر و آوازخوان که در میان مخاطبان ترانه نوین با ترانه‌های «قصه دو ماهی»، «نماز»، «بوی خوب گندم»، «لالالالا دیگه بسه گل لاله»، «سفرنامه» و... شناخته می‌شود، یک سال پیش کتاب‌های «گفتن برای زیبا شدن»، «لئوناردِ شهیار» و «بنویس! ساعت پاک‌نویس» را به مرحله انتشار رساند و اکنون نوبت به کتاب «دریا در من» رسیده است. 
 

15

شهیار قنبری ترانه سرا مجموعه ترانه ترانه دریای من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین