کد خبر: 26302 A

بشنوید: خیام‌خوانی محمدرضا شجریان / خسرو آواز ایران 78 ساله شد

بشنوید: خیام‌خوانی محمدرضا شجریان / خسرو آواز ایران 78 ساله شد

در سالروز تولد استاد شجریان، خیام‌خوانی خسرو آواز ایران را بشنوید.

ایران آرت: محمدرضا شجریان، خسرو آواز ایران امروز 78 ساله شد. استاد شجریان از سال 94 تا کنون به علت ابتلا به بیماری سرطان موفق به آوازخوانی نشده است اما علاقه‌مندان موسیقی امیدوارند که استاد دوباره بتواند برایشان آواز بخواند.

به گزارش ایران آرت، محمدرضا شجریان در ایام نوروز سال 95 در یک پیام ویدئویی از بیماری‌اش پرده برداشت. شجریان در ویدئویی که به بهانه تبریک سال نو منتشر کرد گفت: سالهاست که با یک میهمان 15 ساله‌ای سال‌هاست که آشنا هستم و دوست شدیم با همدیگر و الآن هم من به خاطر همان اینجا ایستاده‌ام و طبق دستور ایشان موهای سرم را هم کوتاه کردم و بچهٔ حرف‌گوش‌کنی شدم و چند وقت دیگر هم در این‌جا هستم، چون آرامش خوبی دارم و خیلی راحتم این‌جا، برای این‌که با این میهمان بتوانیم به تفاهم برسیم ان‌شاءالله. به تفاهم که رسیدیم، راه می‌افتم می‌آیم به سراغ شما هم‌میهنان عزیزم و کارهای هنری‌ام را دنبال خواهم کرد.

پس از عود کردن بیماری استاد شجریان، این هنرمند در آمریکا تحت مداوا قرار گرفت و جمعه 26 شهریور 1395 به ایران بازگشت. در تاریخ ذکر شده همایون شجریان اعلام کرد: خدا رو شکر حال ایشان خیلی بهتر از ماه‌های گذشته است. بر همین اساس پزشکان اجازه پرواز دادند و توانستند برای ادامه این دوره به خانه بازگردند تا مراحل بعدی درمانشان فرا برسد.

به گفته همایون شجریان، در ماه‌های اخیر وضعیت جسمی استاد شجریان دچار تغییر خاصی نشده و این آوازخوان همچنان در یک حالتی است که نه بیماری‌اش رو به بهبود و نه رو به وخامت حرکت می‌کند.

ایران آرت در سالروز تولد استاد شجریان برای این هنرمند برجسته آرزوی سلامتی دارد.

در ادامه خیام‌خوانی استاد شجریان را می‌شنوید.

محمدرضا شجریان استاد شجریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین