کد خبر: 26184 A

افشای بیماری سخت ستاره موسیقی پاپ

افشای بیماری سخت ستاره موسیقی پاپ

خواننده مشهور زن که به یک بیماری سخت مبتلا است پس از 5 سال یک ترانه جدید منتشر می‌کند.

ایران آرت: ستاره 33 ساله موسیقی پاپ از ابتلایش به بیماری "لایم" خبر داد و گفت در طول سال‌های گذشته لحظات سختی را گذرانده و خودش را نزدیک به مرگ دیده است.

به گزارش ایران آرت، آوریل لاوین خواننده اهل کانادا است که سال 2002 با آلبوم "رها کردن" به شهرت رسید. او در طول 16 سال فعالیت حرفه‌ای‌اش موفق شده جوایز مختلفی را کسب کند اما در 5 سال اخیر هیچ ترانه‌ای را منتشر نکرده که دلیلش ابتلای او به بیماری لایم عنوان شده است.

لاوین قرار است روز 19 سپتامبر ترانه جدیدی را پس از 5 سال منتشر کند که این ترانه به شدت تحت تأثیر ابتلای او به بیماری لایم است و لاوین در آن از روزهای سخت نبردش با بیماری لایم صحبت کرده است.

آوریل لاوین بیانیه‌ای را در سایتش منتشر کرده که در بخشی از این بیانیه در مورد بیماری‌اش نوشته است: من خودم را نزدیک به مرگ می‌دیدم. بدنم در حال از کار افتادن بود و حس کردم دارم غرق می‌شوم. انگار زیر آب بودم و لازم بود برای نفس کشیدن به روی آب بیایم. نمی‌توانستم نفس بکشم. در حقیقت مرگ را پذیرفته بودم.

او در ادامه نوشته است: دعا باعث شد که آن دوره سخت را بگذارم. دعا و کمک مادرم.

آوریل لاوین در مورد قطعه جدیدش که اسمش را Head Above Water توضیح داده است: این آهنگ یک ترانه پیروزمندانه و راستین است. با این ترانه آن‌چه که در سال‌های اخیر بر من گذشته را بازتاب می‌دهم. خوشحالم که نبرد با لایم را به موسیقی آورده‌ام.

لاوین توضیح می‌دهد که این ترانه در یکی از سخت‌ترین‌ شب‌های زندگی‌اش نوشته است. او می‌گوید شرایط بد و مرگباری داشتم و در حالی که اشک می‌ریختم و زجر می‌کشیدم، چاره‌ای نمی‌دیدم جز نوشتن یک ترانه. حالا شاید به خاطر موسیقی بتوانم زنده بمانم.

تک آهنگ Head Above Water سرآغاز فصل جدید فعالیت‌های حرفه‌ای لاوین است و این خواننده قصد دارد آثار دیگری را بسازد و در قالب یک آلبوم عرضه کند. قطعه Head Above Water نیز در آلبوم لاوین گنجانده خواهد شد.

موسیقی پاپ آوریل لاوین ستاره پاپ بیماری لایم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین