کد خبر: 26087 A

طلسم 36 ساله خواننده "بیتلز" شکسته شد

طلسم 36 ساله خواننده "بیتلز" شکسته شد

تازه‌ترین آلبوم پل‌ مک‌کارتنی بر صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های روز دنیا نشست.

ایران آرت: آلبوم جدید پل مک‌کارتنی، خواننده سابق گروه "بیتلز" روز 7 سپتامبر منتشر شد که پس از یک هفته در صدر لیست بیلبورد قرار گرفت و امینم را کنار زد.

به گزارش ایران آرت، این آلبوم "ایستگاه مصر" نام دارد و هفدهمین آلبوم انفرادی مک‌کارتنی است. مک‌کارتنی پس از جدایی از "بیتلز" اولین آلبوم انفرادی‌اش را سال 1970 منتشر کرد و برای آخرین بار سال 1982 با آلبوم "مسابقه طناب‌کشی" در صدر جدول بیلبورد قرار گرفت. او حالا با "ایستگاه مصر" طلسم 36 ساله خود را شکست و دوباره پرفروش‌ترین خواننده جهان شد.

آلبوم قبلی مک‌کارتنی با نام "جدید" در اکتبر سال 2013 منتشر شد که در جدول فروش با موفقیت خاصی مواجه نشد اما آلبوم جدید این خواننده نه تنها در صدر جدول فروش ایستاده بلکه بسیاری از مخاطبانش را هم راضی کرده است.

آلبوم "کامیکازه" اثر امینم نیز همچنان پرفروش است و در بریتانیا به یکه‌تازی‌اش ادامه می‌دهد. این آلبوم پرفروش‌ترین آلبوم هفته در بریتانیا و "ایستگاه مصر" پرفروش‌ترین آلبوم در آمریکا شدند.

"ایستگاه مصر" شامل 16 قطعه است که تور کنسرت‌هایش به تازگی آغاز شده و مک‌کارتنی برای اجرای آن به کشورهایی همچون کانادا، آمریکا، ژاپن، فرانسه، دانمارک، اتریش، اسکاتلند و لهستان سفر می‌کند و چند اجرا هم در کشور خودش انگلستان برگزار خواهد کرد.

بیتلز جان لنون پل مک کارتنی امینم کامیکازه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین