کد خبر: 25980 A

راکرهای قدیمی با آلبوم جدید برمی‌گردند

راکرهای قدیمی با آلبوم جدید برمی‌گردند

ضبط آلبوم جدید گروه قدیمی «رد هات چیلی پپرز» به‌زودی آغاز می‌شود.

ایران آرت: بر اساس گفته‌های آنتونی کیدیس، خوانندۀ رد هات چیلی پپرز، این گروه فانک راک برای ضبط آلبوم جدیدی به استودیو باز می‌گردد. آخرین انتشار این گروه در سال ۲۰۱۶، آلبوم Getaway بود که مجلۀ ان‌ام‌ای آن را «بی‌ملاحظه‌گی دربرابر ریسک‌پذیری زیاد» اما «پیشرفتی» نسبت به آلبوم پیشین گروه به نام «با تو هستم» خواند.

به گزارش نوا، کیدیس در هفتۀ مد نیویورک به روزنامۀ نیویورک‌پست گفت که طی دو هفتۀ آینده گروه به استودیو باز می‌گردد و آنها قصد دارند روی آلبوم جدیدی کار کنند.

این اثر دوازدهمین آلبوم استودیویی گروه و سومین آلبومی خواهد بود که با اعضای فعلی منتشر می‌شود. در چیدمانِ فعلی گروه کیدیس، چاد اسمیت درامر گروه، فلی بیسیست و جاش کلینگ‌هافِر در نقش گیتاریست حضور دارند. در ترکیب پیشینِ گروه جان فروشانتِی گیتاریست گروه بود که از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ و همچنین از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۹ در این گروه فعالیت کرد و پنج آلبوم استودیویی با رد هات منتشر کرد.

گروه رد هات پس از برگزاری تور ۲۰۱۶، در حمایت از آلبوم آخرشان Getaway، حضور چندانی در رسانه‌ها نداشتند و تنها فلی بیسیست گروه چندی پیش اعلام کرد که در حال انتشار خاطراتش است.

«اسید برای کودکان» نام کتاب خاطراتی است که توسط فلی نوشته شده و قرار است اواخر ماه جاری میلادی مصادف با اوایل مهر ۱۳۹۷ منتشر شود.

بر اساس سیناپس رسمی منتشر شده از این کتاب، فلی تمام فراز و فرودهای زندگی خود را از زمانی که در خیابان‌های لس آنجلس پرسه می‌زده تا روزهای شهرت به عنوان یک ستارۀ راک تعریف کرده است.

موسیقی راک فانک راک آنتونی کیدیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین