کد خبر: 25800 A

ستاره دنیای موسیقی به تاریخ پیوست

ستاره دنیای موسیقی به تاریخ پیوست

خواننده 39 ساله آمریکایی موفق شد به لیست برندگان جوایز چهارگانه دنیای هنر بپیوندد.

ایران آرت: جان لجند، ستاره دنیای موسیقی با کسب جایزه امی به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل شد که موفق شده جوایز چهارگانه دنیای هنر را کسب کند.

به گزارش ایران آرت، شب گذشته مراسم اهدای جوایز امی برگزار شد که جان لجند برای هنرنمایی در "کنسرت عیسی مسیح سوپراستار" موفق به کسب جایزه امی شد. "کنسرت عیسی مسیح سوپراستار" نمایش موزیکالی که به مناسبت عید پاک از شبکه تلویزیونی NBC پخش شد. این نمایش اقتباسی است از اثری به همین نام که اندرو لوید وبر و تیم رایس در سال ۱۹۷۰ تولید کردند.

لجند در این نسخه تلویزیونی نقش عیسی مسیح را بازی کرد و در قسمت‌های مختلف همراه با ارکستری بزرگ به اجرای قطعاتی مذهبی در چهارچوب آموزه های انجیل پرداخت.

رقبای جان لجند در بخش بازیگر اصلی سریال یا فیلم کوتاه آنتونیو باندارس، درن کرایس، بندیکت کمبربچ، جف دنیلز و خزه پلمونز بودند.

GettyImages-1030170636

جان لجند با کسب جایزه امی، حالا جوان‌ترین ستاره دنیای هنر است که برنده ایگوت EGOT می‌شود. ایگوت به جوایز چهارگانه دنیای هنر، شامل امی، گرمی، اسکار و تونی گفته می‌شود.

ووپی گلدبرگ، ریتا مورنو و مل بروکس از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون موفق شده‌اند جوایز چهارگانه دنیای هنر را کسب کنند. آل پاچینو تا کنون سه جایزه را کسب کرده اما بعید است بتواند به لیست ایگوت بپیوندد چون باید جایزه گرمی که مربوط به موسیقی است را ببرد.

ادل (برنده اسکار و گرمی)، تیلور سویفت (برنده گرمی و امی) و سم اسمیت (برنده اسکار و گرمی) از جمله هنرمندانی هستند که ممکن است روزی هر چهار جایزه معتبر دنیای هنر را کسب کنند اما این تنها زمانی ممکن است که آن‌ها بتوانند در زمینه تئاتر و طراحی رقص هم موفق عمل کرده و جایزه تونی را کسب کنند.

اسکار امی جان لجند گرمی تونی ایگوت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین