کد خبر: 25460 A

قطع ناگهانی یک کنسرت پرتماشاگر / خواننده صدایش را از دست داد

قطع ناگهانی یک کنسرت پرتماشاگر / خواننده صدایش را از دست داد

کنسرت یکی از معروف‌ترین گروه‌های حال حاضر موسیقی راک نیمه‌کاره ماند.

ایران آرت: گروه «یوتو» به طور ناگهانی مجبور به پایان دادن کنسرت روز شنبه خود در برلین شد به طوری که بونو با از دست دادن کامل صدایش در حین اجرای زنده در شرایط اضطراری قرار گرفت.

به گزارش نوا، گروه «یوتو» در اواسط اجرای دومین کنسرت تور «eXPERIENCE + iNNOCENCE» خود در اروپا ناگزیر به متوقف کردن برنامه شد. بونو، خواننده گروه پس از اجرای چند ترانه ناگهان خطاب به تماشاگران گفت:« متاسفم من کاملا آماده خواندن برای شما بودم ولی اتفاقی رخ داده است و من فکر می‌کنم ما نمی‌توانیم ادامه بدهیم. این کار درستی در حق شما نیست. من مطمئنم که چیز مهمی نیست ولی حتما پیگیرش خواهم بود.»

بونو در ادامه خواست تا گروه ده دقیقه استراحت کند و به صحنه بازگردد اما بی‌ثمر بود و کنسرت پس از اجرای ۵ قطعه پایان یافت. چندی بعد از کنسرت نا به هنگام به پایان رسیده،گروه یوتو بیانیه‌ای در سایتش منتشر کرد: «بونو در صحت کامل بود و صدای او هم برای اجرا عالی و بدون مشکل بود و ما همگی در انتظار شروع دومین شب‌مان در برلین بودیم اما بعد از چند آهنگ بونو به خاطر از دست دادن کامل صدایش فشار زیادی متحمل شد. ما نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده و در حالی رسیدگی به درمان این مشکل هستیم.ما پیگر این موضوع هم هستیم که شرکت کنندگان بهای بلیت خود را پس بگیرند.»

بنا بود اجرای بعدی «یوتو» فردا شب در شهر کلن آلمان باشد و تا زمان انتشار این خبر یوتو اجراهایش در اروپا را معلق نکرده است.

گروه «یوتو»، «U2» در سال ۱۹۸۰ با انتشار اولین آلبومش در دوبلینِ ایرلند اعلام حضور کرده و در حدود ۴ دهه گذشته به عنوان یکی از پر درآمدترین و محبوب‌ترین گروه‌های انگلیسی زبان دنیا مشغول به فعالیت بوده است. این گروه به برگزاری کنسرت‌های بزرگ و پر هزینه شهرت دارد.

کنسرت موسیقی راک گروه یوتو گروه U2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین