کد خبر: 25012 A

ناپدید شدن ۱۶ عضو یک گروه موسیقی

ناپدید شدن ۱۶ عضو یک گروه موسیقی

۱۶ عضو یک گروه موسیقی آفریقایی در فستیوال سوئیس ناپدید شدند.

 

ایران آرت: «موسیقی مرز نمی شناسد» این جمله ای است که هنرمندان و علاقمندان موسیقی در جهان بارها آنرا شنیده اند. حالا این عبارت در سوئیس و در جریان یک جشنواره موسیقی مصداق پیدا کرده است.

مسئولان جشنواره بین المللی موسیقی فولکلور فرایبورگ به پلیس سوئیس اطلاع داده اند که اعضای یک گروه موسیقی که از کشور بوروندی به این فستیوال دعوت شده بودند به تدریج ناپدید شده و هیچ نشانی از آنها در دست نیست.

به گزارش یورونیوز، در حالیکه بیست و هشت عضو گروه موسیقی «ریوکیتم» از کشور بوروندی به چهل و چهارمین دوره فستیوال فرایبورگ دعوت شده بودند، تنها شانزده تن از آنها روز دوازدهم اوت در مراسم افتتاحیه حضور یافتند.

این درحالیست که به گفته مسئولان فستیوال طی روزهای برگزاری به تدریج از تعداد باقی مانده اعضای این گروه کم شد تا اینکه تنها سه نفر از آنها همچنان در جشنواره باقی ماندند.

ناتاش اوون، مسئول رسانه ای جشنواره موسیقی فولکلور فرایبورگ در این باره چنین توضیح می دهد: «اعضای این گروه در طول هفته اجراهایی داشتند اما روز های جمعه، شنبه و یکشنبه تنها سه تن از آنها باقی مانده بودند.»

هنرمندان باقی مانده به برگزار کنندگان توضیح داده اند که اعضای «ریوکیتم»، یک گروه موسیقی که سال ۱۹۸۷ در بوروندی تاسیس شده و پیشتر در فستیوالهای متعدد نیز شرکت کرده است، در کشور خود با تهدیدهاییی روبرو هستند و دیگر تمایل ندارند به آنجا بازگردند.

موسیقی گروه موسیقی جشنواره موسیقی فولکلور فرایبورگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین