کد خبر: 25004 A

واکنش مدونا به اعتراض هوادارانش / خودخواه نیستم

واکنش مدونا به اعتراض هوادارانش / خودخواه نیستم

مدونا به واکنش‌های منفی به سخنرانی جنجالی‌اش در مراسم ام‌تی‌وی واکنش نشان داد.

ایران آرت: حضور ملکه موسیقی پاپ در مراسم ام‌تی‌وی با حواشی مختلفی همراه شد. مدونا در این مراسم برای اهدای جایزه بهترین ویدئوی سال روی سن رفت و جایزه را به کامیلا کابیو جوان اهداء کرد و در ادامه در یادبود آرتا فرانکلین سخنرانی کرد که سخنرانی‌اش مورد پسند علاقه‌مندان به موسیقی قرار نگرفت.

به گزارش ایران آرت، در حالی‌که تصور بر این بود که مدونا در یادبود آرتا فرانکلین به صحبت در مورد فرانکلین می‌پردازد و او را تحسین می‌کند ولی بیشتر وقت را صرف تمجید از خودش کرد. 

آرتا فرانکلین خواننده مشهور موسیقی سول بود که هفته گذشته در سن 76 سالگی درگذشت. این خواننده برنده 18 جایزه گرمی شده که در نوع خودش بی‌نظیر است. 

مدونا در مراسم تجلیل از فرانکلین گفت که آرتا فرانکلین روی زندگی او تأثیر گذاشته و اگر فرانکلین نبود، او به چنین موفقیتی نمی‌رسید. او در ادامه همچنان از خودش تمجید کرد و مسیری که باعث شد به یک ستاره تبدیل شود را شرح داد که این باعث تعجب همگان شد چون همه انتظار داشتند وقتی تصویر آرتا فرانکلین روی نمایشگر سالن نقش بسته، مدونا بیشتر به تمجید از فرانکلین بپردازد. 

انتقادات از مدونا به حدی بالا گرفت که این خواننده را وادار به توضیح کرد. او عکسی از خودش و کابیو (برنده جایزه بهترین ویدئوی سال) را به اشتراک گذاشت و به او تبریک گفت و در ادامه به انتقادات واکنش نشان داد. 

مدونا خطاب به کسانی که او را خودخواه خوانده بودند، نوشت: "مراسم (ام‌تی‌وی) از من درخواست کرد که جایزه ویدئوی سال را اهداء کنم و اگر خاطره‌ای از ملکه (آرتا فرانکلین) دارم بگویم. من هم تصمیم گرفتم از آرتا تشکر کنم چون او روی زندگی من نقش داشت. تصمیمی برای برگزاری یادبود یا چیزی شبیه به آن وجود نداشت."

مدونا هفته گذشته تولد 60 سالگی‌اش را در کنار ایتام و کودکان نیازمند جشن گرفت. 

مدونا ام تی وی آرتا فرانکلین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین