کد خبر: 24976 A

اتفاقی عجیب در کنسرت محسن یگانه

اتفاقی عجیب در کنسرت محسن یگانه

محسن یگانه در اتفاقی غیرمنتظره، تماشاگرانی که بلیت‌های ارزان‌قیمت خریداری کرده بودند را در ردیف دوم سالن نشاند.

ایران آرت: شامگاه ۳۱ مردادماه کنسرت محسن یگانه خواننده پاپ کشورمان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این کنسرت که قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شود راس ساعت ۱۹:۳۸ در میان تشویق های مردم آغاز شد.

به گزارش مهر، محسن یگانه در ابتدای ورود، قطعه «بعد تو» را اجرا کرد و پس از اتمام اجرای این قطعه ضمن عرض سلام به حضار گفت: خوشحالم فرصت دارم یکی دو ساعت در خدمت شما باشم موضوعی که می خواهم مطرح کنم این است که همانطور که دید در زمان آغاز بلیت فروشی، ردیف دوم سالن بلیت فروشی نداشت و دلیل آن هم این بود که ما با شرکت آوای فروهر که کنسرت گذار است، صحبت کردیم تا در زمان اجرای کنسرت خریداران بلیت های ردیف چهل و دو بیایند و ردیف دوم بنشینند چون اساسا افرادی که بلیت های ردیف های آخر را می خرند، آدم های با حالی هستند اما در طول اجرای کنسرت ها اتفاقات باحال برایشان رخ نمی دهد از همین رو امیدوارم امشب از این تصمیم خوشحال باشند.

وی سپس از آنها خواست بیایند و در ردیف دوم بنشینند و خریداران بلیت های ردیف چهل و دو در ردیف دوم مستقر شدند. 

یگانه سپس عنوان کرد که می خواهد امشب  سی و چهار ترک اجرا کند که با بیان این مطلب با تشویق های مردم مواجه شد و در ادامه گفت: همه عاشق کمیت هستند اما امیدوارم اجرای این آهنگ ها کیفیت هم داشته باشد و ما سعی می کنیم کیفیت خوبی در طول اجراها داشته باشیم البته باید بگویم خیلی از آهنگ ها میکس شده اند یعنی پشت سر هم اجرا می شوند.

این خواننده پاپ مطرح کرد: من خواننده خوش اخلاقی هستم و اگر بعد از اجرای یک قطعه، همه بخواهند که اجرای آن را  تکرار کنم، این کار را می کنم.

خواننده  آلبوم «حباب» توضیح داد: خیلی از آهنگ هایی که امشب می خواهم بخوانم برای سال های گذشته است در واقع امشب قطعه ای اجرا می شود که برای چهارده سال پیش است برای مثال باور کردنی نیست که از زمان اجرای «نشکن دلمو» چهارده سال می گذرد.

محسن یگانه عنوان کرد: ما به دلایلی به یوتیوب دسترسی نداریم اما این آهنگی که می خواهم اجرا کنم چیزی نزدیک به سی و هفت میلیون بار فقط از کانال خودم دیده شده است که این عدد اصلا طبیعی نیست در واقع عدد سی و شش میلیون و هشتصد هزار بار پلی کردن یک قطعه یک رکورد است. از همین رو امیدوارم باز هم از این آهنگ ها ساخته شود و من باز هم در خلوت شما باشم.

وی گفت: هرچند «بهت قول می دم» آهنگ قشنگی بود اما در ورژن استودیویی آن صدای شما نبود و زیاد شنیده نشد ولی وقتی صدای شما به آن اضافه شد تازه خوشگل و باحال شد و پس از آن شنیده شد. 

کنسرت محسن یگانه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید راس ساعت ۲۱:۴۰ به پایان رسید.

موسیقی پاپ محسن یگانه خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین