ایران آرت: مهران مدیری در کنسرتش در برج میلاد قطعه‌ای را خواند که به گفته خودش بعد از سال‌ها اولین بار بود که خوانده می‌شد.

به گزارش ایلنا، مهران مدیری شامگاه چهارشنبه، سی‌ام مرداد در کنسرتش در برج میلاد قطعه‌ای را خواند که به گفته خودش بعد از سال‌ها اولین بار بود که خوانده می‌شد. 

مدیری در این مورد گفت: ترانه‌ای را که می‌خواهم برایتان بخوانم برای اولین بار است که دارد خوانده می‌شود و بعد از این همه سال اصلا خوانده نشده است؛ «وقتی میای صدای پات»....

این صحبت‌های مدیری با تشویق ممتد تماشاگران همراه شد و او گفت: چقدر همه‌مان خاطره داریم. نسل قدیم، نسل وسط و نسل جدید. ما به اردلان سرفراز، شاعر نازنین این ترانه زنگ زدیم و از او اجازه گرفتیم و او با بزرگواری گفت بخوانید. تنظیم این اثر هم از دو عزیزی است که روح هر دویشان شاد باشد؛ محمد حیدری و ناصر چشم‌آذر.

«سوغاتی» که جزو ترانه‌های محبوب موسیقی پاپ ایرانی به شمار می‌رود در سال 1355 در تهران ساخته شده ‌است. این ترانه را اردلان سرفراز سروده و تهیه‌کنندگی و تنظیم آن به ترتیب توسط محمد حیدری و ناصر چشم‌آذر انجام شده است.

ترجیع‌بندِ «ای که تویی همه کسم، بی‌تو می‌گیره نفسم/ اگه تو رو داشته باشم به هر چی می‌خوام می‌رسم/ به هر چی می‌خوام می‌رسم...» توسط تماشاگران با مهران مدیری همخوانی شد.

در ادامه می‌توانید اجرای زنده مهران مدیری را از این قطعه ببینید.


کد خبر: 24969 |

ببینید: اجرای ترانه "سوغاتی" توسط مهران مدیری

مهران مدیری قطعه ماندگار "سوغاتی" اثر محمد حیدری را اجرا کرد.

ارسال نظر